Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

sobota 31. března 2012

Láska Raného Věku

Nadpis se vlastně týká mě samotného. Já osobně nevěřím, že by pravá láska mohla člověka
učarovat už v nějakých 14-ti letech. Neříkám ovšem, že se nemůže zamilovat, to klidně mů-
že, může být ochromen láskou k člověku, ale skoro nikdy se nestane, aby to cítili oba. Po-
kud to ovšem cítí oba, tak si pořád myslím, že vztah nedokáže vydržet delší dobu, prostě je
to podle mě jen takový ten hrot "Amorova šípu", jen to poznání do života, jaké to asi je se
opravdu zamilovat, ale ten hlubší vztah přijde až později, až je člověk fyzicky i psychicky
připraven sdílet svůj život s jinou osobou.
Proč to vlastně píšu. Já se zamiloval. Oba se máme rádi, ale ona to necítí, to vím. A i kdyby
to cítila, já bych nechtěl ten vztah nějak rozjímat dál, jelikož bych pak nechtěl cítit tu bolest,
když o milovanou osobu přijdete kvůli rozchodu. Kvůli tomu, že život ve dvou ještě nemá
vlastně žádný význam a že ještě nejsme připraveni. Já si prostě říkám, budu ji milovat potají,
nedám jí to najevo. Musí mi stačit, že mámě oba smysl pro humor a že perfektně rozumíme,
ona je strašně charismatický a "zářící" člověk, který každou situaci bere s humorem a doká-
že Vás tak nějak příjemně nakopnout, aby jste nic nevzdávali. Ona mi vlastně dává takový
smysl, proč to nezvládat, když jí potkám venku, vždycky si sedneme na zastávku a vždycky
si máme o čem povídat. Není tam takové to trapné ticho, vládne normální konverzace. Ne-
bavíme se ani tak o těch dětinských věcech, většinou probíráme ostatní. Nemůžu říct, že po-
mlouváme, my jen prostě konstatujeme, co kdo udělal špatně a naopak.
Většina lidí mi vyčítá, že jsem tak nějak dospěl z toho dítěte, ale strašně brzy. prý si neuží-
vám žádné dětství a jsem až moc "vzdělaný" na svůj věk. já neříkám, že bych nebyl chytrý,
ale rozhodně nejsem na svůj věk moc vzdělaný. Mám jen tu výhodu, že mám dobrou pa-
mět a taky fotogenickou. Dobře se mi pamatují texty, nedělá mi to až takový problém, něk-
dy je to výhoda, někdy za trest, ale o tom zase jindy.
Ale zpátky k tématu. Pokud bych mohl poradit, tak Vám, těm co mají právě teď v sobě
pocit lásky a je jim 14 a více. Nechejte si svůj krásný pocit pro sebe, jen se s tou osobou
sbližujte a milujte ho nebo ji prostě potají. Až později to dejte to dejte té osobě najevo,
předejdete těm zamilovaným "teens" stavům, které někdy člověka a hlavně puberťáka mů-
žou hodně bolet a poznamenat. Je to ovšem jenom Váš život a já jen konstatuji a vypouš-
tím své myšlenky a pocity.
Jestli se někdy dáme dohromady? Nevím, ale já bych v to doufal, jelikož je upřímná, mi-
lá a jak už jsem psal, hlavně charismatická, což já naprosto miluju. Samozřejmě má i ona
své chyby, ale to každý, za to ji nemůžu soudit. Mějte se fajn lidi a děkuju Vám za zájem
o mé stránky, opravdu mě to pokaždé potěší, když vidím, že někoho opravdu zajímalo, co
jsem zrovna napsal ☺ Budu se snažit i nadále.


13 komentářů:

  1. Gratuluju :) Láska je krásná věc. Ale jak píšeš,ožná je lepší milovat ho/ji tajně - to platí pro mě,protože kdyby se to dozvěděl - byl by průser. Tak přeju,ať se vám to hezky vyvíjí a děkuju za hlas pro Barneyho a malá poznámka : na one direction máme stejný názor :)

    OdpovědětVymazat
  2. zamilovanost je krásná... a vlastní zkušenost (i momentální) to jenom potvrzuje.. :)
    PS: ionťák sem koupila sice citronovej, ale práškovej a už sem ho i ozkoušela dneska na závodech.. a docela i pomohl.. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. láska, být zamilovaná, achjo. Byl to krásnej pocit a závidím ti ho! A je to přesně tak jak říkáš, většinou je to jen jednostranná láska. No, ale přežila jsem to. :)
    Snad ses jí také zalíbil :))

    Tu fotku jsi fotil ty? Je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ano ano :)) o5 z5 :DD Ach ta láska nebeská!! :P Je to úžasnej pocit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Láska je divná věc (Jak už jsem jednou psala.. :D) Ale když jí člověk cítí,je to tak krásný pocit,ale bez ní by vážně asi bylo lépe :) Kdybych si mněla vybrat kamarádství nebo lásku.. Asi bych si vybrala kamrádství protože..protože nevim. Kamarádství je pro mně asi tak trošku důležitější než láska. Láska je vlastně i u těch kamarádů.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tak se to dá říct. Ale myslím, že pochopíš právě až pozdějš, že je láska vlastně krásná věc :)

      Vymazat
  6. Jsi velmi vnímavý a chytrý kluk, což se mi moc líbí. Krásně jsi to napsal. Ano, povídejte si, seďte na lavičce...a ta pravá láska jednou přijde sama. Máte ještě spoustu času.

    OdpovědětVymazat
  7. No, tak to bych byl zvědavý, co je špatného na tom, že máš skvělou paměť xd, samozřejmě nezapomeneš na nějaké špatné věci, co ti udělali, ale ohledně studia,.... fakt jsem zvědavý na další článek :D.

    Ty to máš ještě dobré... :) Ty máš aspoň šanci ;) To se o všech říct nedá xP :D :D.

    Nu nic, zdarec

    PS: Krásné pozadí stránky!!

    OdpovědětVymazat
  8. Přidávám se k Amélii. Proto ti fandím, že se potkáváte a poznáváte a hlavně, že je vám spolu dobře. Mám vnuka, kterému bude teď v dubnu 15 let. Už asi 4 měsíce je tak zamilovaný, že musí být denně spolu nejen ve škole, ale i potom. Je to spolužačka, chodí spolu na gympl. Uvidíme, jak jim to dlouho vydrží. Přiznám se, že moc nevěřím, ale i zázraky se stávají, kdo ví?

    OdpovědětVymazat
  9. Ano, krásně si to naspal, ale aby si toho jednou nelitoval. Něco podobnýho jsem zažila i já. Ted jsem asi o pět let starší, ale ještě dneska mi to někdy zamrzí.

    OdpovědětVymazat
  10. To já to radši vždycky řeknu. Tedy neřeknu, ale naznačuju a naznačuju až se z toho něco vyklube. Strašně se potom trápím, když to nemůžu říct..Sice nakonci v drtivé většině případů příjde rozchod, ale ty úžasné okamžiky, které spolu zažijete stojí za to..
    Na druhou stranu tě vlastně chápu, protože vztah ať už ve 14ti nebo ve 30ti, přece jen obnáší nějáké to trápení.. a celkově je někdy lepší počkat si, až budeš připravená na ten pravý vztah se vším všudy..
    :)

    OdpovědětVymazat
  11. já to ani nemohla dočíst....slzy v očích..sakra kdy to skončí...ja chci ať mi je zase 14let....chci ty dětský lásky.....mam pocit ze mi za chvily hrabne...doslova

    OdpovědětVymazat
  12. Brouku, ty jsi tak strašně dospělej, chytrej, rozumnej, sympatickej a milej až to bolí. :D (Nene, nesměju se ti ani ti to nevyčítám, jen prostě je to nezvyk.)
    Já jsem v mnoha věcech stejná jako ty a v mnoha úplně jiná. Sice mě všichni berou za rozumnou, vyspělou holku, ale taky za největšího blázna, co kdy potkali. Víš, život není o tom, aby jsi dělal jen to, co bude užitečné do budoucna, nebo co nebude bolet. Život je o tom dělat to, na co máš náladu, zkoušet všechno jen pro to, abys dosáhl svého cíle, nebo toho, co chceš (v tvém případě to je momentálně ta holka). A když já spadnu na hubu, tak se z toho nepoučím a pořád to zkouším dál a dál, do té doby, než to zvládnu bez pádu. Víš, možná rozchod bolí, ale já myslím, že společně strávené chvíle, polibky, mazlení, pocit štěstí, pocit, že máš někoho, komu můžeš všechno říct a tak - myslím, že to stojí za tu bolest, kterou utrpíš při rozchodu. :)

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.