Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

středa 14. března 2012

Moje dny

Dnešní den... hrůza. Venku bílá tma, je tak strašná mlha, až to příjemné není. Je tam
mokro, zima a mlha. Počasí, jak naschvál. Zítra máme jet na Hvězdárnu. Zůstávám
doma. Při takovém počasí netuším, na co bych se asi díval. Aspoň se budu moct po-
řádně prospat a zároveň nic nepromeškám ve škole.
Mám štěstí, že jsem měl odklad než jsem šel do školy. Jsem v 8 třídě, měl bych být
v 9. ale jsem rád, že si ještě rok počkám! Už teď máme tak nechutně těžké učivo.
Na zeměpis nám dali učitele, který dřív učil na Gymnáziu. Takže teď máme hotovou
cenzuru. Člověk by se musel učit od rána do večera, aby splňoval jeho požadavky.
Nechápu naše vedení školy, jak ho mohli vůbec přijmout, no, vlastně chápu, jsou
kamarádi s ředitelem, pomocná ruka.
Musím říct, že je to nechutné prase, jakože učitel na zeměpis. Chová se opravdu
perverzně. Holkám se dívá na přednosti, doslova slintá, když někdo má větší výs-
třih, je na něj nechutný pohled, jak vzrušený a když si ještě k tomu představíte, že
se 56-ti letý mládenec vzruší nad 14-ti letou holkou, prostě je to nechutné. Každý
to o něm ví, ale nikdo nic nedělá.

Jak se nám vůbec vede v nové škole? Paráda, máme jen do 12:00, jak malí prvňá-
ci a jsme za to náležitě rádi. Já osobně bydlím jen 200 metrů od nové školy, teda
jen dočasné, než tu naši otevřou, takže si v klidu můžu vstávat až o hodinu později.
Zatímco mí spolužáci teprve nastupují do zajištěné dopravy, já si v klidu můžu ješ-
tě zajít na Facebook a vyřešit si, co potřebuji ☺
Co můžu jinak dodat, asi jsem už vyčerpal své zásoby, co se psaní týče. Možná ješ-
tě přidám fotografie, jak to tady u nás vypadá venku. Včera jsem po dlouhé době
zase vyčistil akvárium. Byl to hnus, co tam bylo, ale rybky jsou spokojené. Je to
vlastně takový můj zdroj příjmu, myslím ty rybičky... ale o tom zase někdy jindy.

14.3. svátek má Rút a Matylda

6 komentářů:

  1. Já chci taky školu do 12:00 a bydlet od ní 200 m :D To my máme do půl čtvrtý,a dojíždím asi 40 minut. A to jsem taky v tercii,osmý na gymplu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pěkný lay a blog no mě blog.cz taky omrzel,ale pak jsem k němu cítila něco víc mno blogspot je taky dobrý,ale umění je nastavit lay a ten kdo s css neumí nebo se aspoň v něm nevyzná tak jako já tak je v prčičích :DMám si založit blogspot?

    OdpovědětVymazat
  3. těším se...=) btw v druhém článku prosím o hlásky, nehlásnul by jsi mi? nedávám si moc naděje...ale nechci hned vypadnout... ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Morbidní? To snad ne!:D Ale děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  5. My máme teď jarňáky, takže já jsem v pohodě. :D
    Takže je ti patnáct? :D Píšeš inteligentní články, na to, že jsi tak mladej KLUK. :D Většinou jsou mladý kluci takový trdla, že bych nečekala, že dokážou sesmolit nějakej smysluplnej článek. :D
    U nás je úplně krásně, sice ne sluníčko, spíš tak pod mrakem, a to já miluju. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky nemám ráda, když se zralí muži lísají k mladým dívenkám..a navíc ve škole. Fuj.

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.