Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

pátek 16. března 2012

Milé překvapení

Byl jsem včera opravdu překvapen. Když jsem se dozvěděl, že můj blog byl oceněn ce-
nou Zlatého Glóbusu - Objev mezi blogy 2012. Opravdu mě to překvapilo. Byl to prý
výběr blogů, které opravdu a od srdce píší. Společně jsem sdílel radost s blogerkou
Ježurkou a Useless Fire.

Ocenění blogu

Je to pro mě příjemné, když můžu mít na svém blogu cenu, o které jsem prakticky ani
nevěděl a ještě víc mě těší, že to byl výběr týmu lidí, kteří tomu rozumí. Cena se rozdá-
vá každým rokem. Letos jsme to byli my tři blogeři, jsem zvědav na příští ocenění, jeli-
kož jeden blog může být oceněn klidně i pětkrát, sice už jinou cenou, ale pořád je to
strašně milé.

Dneska to vezmu jen stručně. Nic zvláštního se nedělo, byl to nudný a pomalu jdoucí
den, který mi nic nepřinesl. Maximálně radost z mého blogu a z Vás, těch co mě navš-
těbují. Děkuji Vám za Vaši přízeň, budu se snažit, aby byla moje cena zasloužená.

17 komentářů:

  1. O takové cenně jsem tedy vůbec nevěděla!

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš, jsme tam spolu a ani nevíme jak jsme se tam ocitli, že? Já pořád jen koukám!

    OdpovědětVymazat
  3. ták to gratuluju :DDD !!!
    určitě měli pravdu, protože si ji zasloužíš,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc... Ale myslím, že by se našli i lepší a zkušenější než jsem já :)

      Vymazat
  4. Obrovská gratulace! :) A ani se jim nedivám,mají pravdu,tvůj blog je jediněčne skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Martine moc gratuluji k ocenění a zároveň díky za komentář u mě.Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Přiznám se že o téhle ceně slyším poprvé , a zárovén ti moc gratuluji a myslím že si to celkem dost zasloužiš,nevím kde si dostal nápad vrhnout se do blogovehého světa ale určitě jsem ráda že tě to napadlo :)
    Taky bych chtěla umět se tak dobře projevovat a umět psát tahle články (bohužel já jsem antitalent na psaní srozumitelných članku) ale jak praví přísloví .. NARODIL SES JAKO ORIGINÁL,NEZEMŘI JAKO KOPIE .... No jinak nemáš zač :)

    Pa , a užij si vikend :)

    OdpovědětVymazat
  7. .....blogového,omlouvám se za překlik..

    OdpovědětVymazat
  8. ááá tak to opravdu gratuluju!! zasloužíš si to ;) ...lol jinak jako já to mám tak, že to vypadá příšerně...s to mám zítra ples xP takže to musím nechat dorůst...aspoň už tam nemám ty vybledlý červený proužky =D

    OdpovědětVymazat
  9. No ano, dneska je všechno zakládáno na lžích. Nevím proč, nejspíš chtějí být lidé něco víc.:))

    OdpovědětVymazat
  10. Wáu, gratuluju. ;) :) Rozhodně si to zasloužíš. ;)
    P.S.: Víš, co mě na tvém blogu teď štve? :D Hádej! Složitý přidávání komentářů. ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to trochu složitější, ale tak co nadělám. Jsem tady spokojenější než na blog.cz :)

      Vymazat
  11. Tak to blahopřeju :) Taky jsem o této ceně vůbec nevěděla.. A rozhodně sis jí zasloužil! ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Jé. Tak to máš krásnou krajinu kolem sebe. Já jsem taky z Moravy z Olomouckého kraje a zas až taková krása to není.


    Lizie

    OdpovědětVymazat
  13. Promiň, ten komentář výše měl být i k článku výše. :D
    A gratuluju.

    Lizie

    OdpovědětVymazat
  14. Přišla jsem až teď. Ale vřele souhlasím. Jsi objev roku 2012 nejen pro mne, jak koukám a slyším. Moc Ti to přeju. Chápu, přesně to na tebe sedí. Mladý, začínající a výborně píšící. To srdíčko je tam znát. Pokračuj - dostaneš zase jinou cenu, to jsem si jistá. Máš odpovědnost - už jen kvůli tomu, že máš originální pohled na věci zase z úhlu mládí. Tleskám a gratuluju. Kitty

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.