Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

čtvrtek 15. března 2012

Talenty tu jsou a budou!

Slyšel jsem už hodně talentů, velmi dobrých a nadějných mladých zpěváků, ale ještě nikdy
jsem neslyšel tak výborného zpěváka a ještě k tomu s takhle těžkou písní. Foster The Peo-
ple jsou výborná skupina, tu píseň zpívají dohromady on to zvládl jako vokál sám o sobě.
Patří mu můj velký obdiv! Libí se mi to podání vide, líbí se mi ta "vizáž" toho vide. Fakt, ne-
má to obdoby!


A CO JÁ A DNEŠNÍ DEN? 


Byli jsme na hvězdárně ve Valašském Meziříčí. Čekali jsme, že se podíváme do "nebe" a
že konečně uvidím něco z blízka! A ono nic. Ale měli jsme i tak výbornou zábavu, jedna
skupina se věnovala lomu světla přes různě hustý roztok, ta druhá, ve které jsem byl i já,
byla na přednášce o teorii a praxi robotech-niky a programování vesmírných "robotů" Ta
teorie mě moc nebavila, ovšem praxe už ano. Dali nám instrukce, jak vytvořit vlastní pro-
gram pro "robota". To znamená, že jsme v počítači, každá skupinka (byli jsme po čtyřech)
vytvořili dá se říci "mozek" robota. Do programu jsme poskládali činnosti, které má "ro-
bot" udělat, to znamená že potom, když jsme náš plán vložili do hardwaru "robota" on
udělal to, co my jsme mu nařídili. Musím říct, že jsou to strašně chytré věci a ještě víc mě
uchvátilo, že celý "robot" byl poskládaný z LEGO stavebnice, je sice pravda, že to neby-
la taková ta obyčejná, jedna krabice, ze které byl "robot" poskládán, stála 8 000 Kč,
takže žádná levná záležitost, ale opravdu měl každý z nás alespoň na chvíli pocit, že pro-
gramujeme opravdu měsíčního "poutníka"  ☺

Tenhle model tam byl taky, akorát to byl prototyp z té LEGO stavebnice, ale obdivuji
tu paní, která dala všechny ty roboty dohromady, bylo to "nadlidské" dílo, alespoň pro
mě.... ☺ Já bych to dohromady nedal ani za nic!  ☺ 

4 komentáře:

  1. Ta písnička je vážně skvělá :)
    A to sestavování závidím,my to máme ve škole jako volitelný předmět - možná se přihlásím,až budu moci ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Písnička je úžasná :D ano ano konečně zpátky ;) ják se máš?? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný blog a hvězdárnu jsem milovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky :D Tu písničku jsem hledala vážně dlouho. Nedávno jsem jí slyšela u kamarádky a od té doby poslouchám vše.. :D Ve hvězdárně jsem byla naposledy ve čtvrté třídě .. Škoda .. :)

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.