Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

úterý 3. dubna 2012

SCIO jako příprava!

Zdravím. Dnešní článek se bude tak trochu o5 zajímat o mou budoucnost. Dneska jsem odevz-
dal přihlášku na SCIO Testy z Matematiky a Češtiny. Mám z toho strach, jelikož nevím kdy to
píšeme a netuším, co tam budou za otázky. Jedno vím bohužel až moc jasně. Budeme muset u
toho opravdu logicky přemýšlet, hlavně teda u matematiky, což mému mozku dělá lehce prob-
lém. Jsem typ člověka, který se zaměřuje na tu část práce praktickou než teoretickou a logic-
kou. Součástí byl dotazník, jak bychom asi mohli dopadnout, tedy jaké umístění a jaká katego-
rie. Samozřejmě jsem zaškrtnul odpověď "kolem středu" jelikož si opravdu nevěřím, že bych
mohl být nadprůměrný, ale naopak si věřím, že nebudu ani podprůměrný, takže se cítím na st-
řed. Na SCIO testech budou použity otázky, které byly minulý rok použity jako otázky k příj-
mutí na Gymnázium, jelikož chci jít po škole na gymnázium tak se mi tyto SCIO testy hodí, bu-
du alespoň částečně připraven na přijímací zkoušky.
No, opusťme část mé budoucnosti a přejděme na současnost, bohužel, zase starosti kolem ko-
lem školy. Celé prázdniny se budu muset učit na test ze Zeměpisu, dostal jsem termín na opravu
minulého testu, ale zároveň si budu muset napsat ještě ten, který budou psát všichni ostatní. Na
tu opravu jsem se to už tak nějak i naučil, je tam jenom šest otázek, které nejsou nějak těžké.
Ale test, který je už poslední v řadě, je tedy závěrečný za toto pololetí, ještě před ním byly dva
testy, je o něco obtížnější. Každá skupina, tedy A a B budou muset vypracovat během hodiny
70 otázek, z toho polovina bude slepá mapa. Je to děs, ale o5 mi na tom hodně záleží. Budu
muset obětovat svůj čas, ale potom to bude mít odměny v podobě známek, snad. ☺
A co se děje v mém úplně osobním životě. Všechno při starém. Láska hoří pořád stejným pla-
menem a i přes to, že mě některé komentáře u předešlého článku pobízely k tomu, abych to
dal té osobě najevo, přesto to neudělám. Možná si myslíte, že jsem jen srab a myslím jenom na
sebe, ale to není pravda. Myslím i na ni v tom smyslu, že kdybych to chtěl do budoucna v tom
vztahu skončit já, trpěla by ona víc než já a o to nestojím. Potkáváme se denně a povídáme,
smějeme se spolu, ale nic víc nebude, neřeknu jí co k ní cítím, možná že se to po čase vybarví
tak, že mi to řekne ona, v tom případě bych asi nevěděl co udělat, ale asi bych jí to už musel
říct. Nikdo o tom, že ji opravdu miluju neví, jen Vy, mí čtenáři ☺ Nikomu jinému to ani neře-
knu, moje důvěřivost v lidi, které mám kolem sebe není tak velká, aby tohle mohli vědět.

Přeju Vám krásný den a aby Vám něco pěkného přinesl ☺

Tenhle text mě naprosto vystihuje a i ta skupinka bláz-
nu, která ho zpívá. Tuhle písničku mám fakt rád, je i o 
mém životě a to se mi líbí ☺


12 komentářů:

  1. Fotka z Aprílu!! :)) Na Mím bloogu :))

    OdpovědětVymazat
  2. Á jak se ti líbí moje rerto oblečení?? :DD ;P

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, uz jsem Ti davno chtela okomentocat clanek...o tom jak ses zamiloval, ale vubec mi nesel vlozit komentar! :D takze k te lasce...myslim, ze bys do toho mel jit a nebranit se tomu jenom kvuli tomu, ze to na 99% skonci a zlomi ti to srdce...tak to proste chodi a aspon budes pripraveny na tu horsi bolest co budes mit v pozdejsich letech :)) navic myslim, ze i v tvem veku muze byt chozeni s holkou krasne :)) no a ke sciu Ti drzim palce! :D

    OdpovědětVymazat
  4. z těch tvých článků o škole se mi začíná motat hlava :D !
    Matika, Matika a Fyzika - dva předměty co nikdy nepochopím !
    Jo, Mischelle to fakt slušelo, jenomže se ted nějak nebavíme :D


    Mé srdce láskou též vzplanulo,je to divnej pocit.. být zase zamilovaná! )

    Ano, zachránit bys mne mohl :D !! Ale je to fakt, že jsme od sebe tak hrozně daleko! :( tak třeba někdy přijedu ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Fůj..o test testech mi ani nepovídej. Já se jich příšerně bojím.. :D obzvlášť matiky..vážně jsem na ní úplně tupá..:/
    Já tě chápu..taky čekám až to řekne ten určitý člověk a teprve pak se přiznám. Jinak..teď jsme na stejný lodi. Taky se trápím kvůli jednomu člověku. A taky mu to nheodlám říct. Jenže my se spolu ani nebavíme..ale co..naděje je tu vždycky :)
    Btw.Ten dess je zaso od Jass:) taky jsme jí to už říkala,)

    OdpovědětVymazat
  6. SCIO testy :)) mno jono :)) *redface* vážně mě to slušelo?!? :O :DD moc děkuju :))

    OdpovědětVymazat
  7. Scio jsou naprosto příšerný,já jsem je dělala,teda neudělala :| a pak jsem dělala normální zkoušky a jsem tam,kde jsem :)¨a přeju,at se na testy naučíš,znám to :)

    OdpovědětVymazat
  8. Držím palce na učení, na Scio testy, ale i na lásku. Jdeš na to moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  9. scio testy sou docela v pohodě... teda pokud nejsi totálně pitomej... sou zaměřený jakoby na logiku.. a trochu i na ty vědomosti no.. ale tak já je dělala v pátý třídě no... ale nebudě to snad tak těžký.. ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Čáu!
    No, to že jí to neřekneš neublíží nikomu víc jak tobě. Prožívám si to samé...téměř. O tom už jsem brblal až dost.

    Ty SCIO testy ti přeju na jedničku! Pokud teda známky budou.
    Hele, co se týče důvěrnosti lidí, ta mě teď zcela opustila!! Fakt že jo, především ve "virtuálním životě".

    Zkrátka a dobře "Úsměv a krok." , adioos a užij si prázky a pondělí!

    OdpovědětVymazat
  11. Ty testy jsou vlastně skoro to samé jako přijímačky nanečisto, ne? Na těch sem byla, a rozhodně je to dost praktické. I když jsem byla nervózní, jako by to byly pravé přijímačky. :P Takže máš taky v plánu gymnázium? To je náhodička :DDD

    OdpovědětVymazat
  12. Já ti také věřím, že ty SCIO testy zvládneš! Moje vnoučata je také dělala a výborně tak proč ne ty? Také přeji hodně štěstí v té tvé lásce!

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.