Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

pondělí 19. března 2012

Poslouchám a vzpomínám....

Včerejší den, naprosto bez chyby. S opravdovými přáteli být celý den venku, prostě paráda!
Nádherně jsme si to užili, byla fakt prdel! Včera jsem zajel do vedlejšího už města a konečně
tedy setkání s přáteli. Jenomže, bylo nám takové horko, že jsme to zakotvili na první zastávce.
Ovšem, jejich chytré městečko vybudovalo super skleněné zastávky, takže jsme byli jak raj-
Courtney Love a Kurt Cobian s malou dcerou Frances...
čata ve skleníku ☺



















Jinak, dnešní den poslouchám Nirvanu a pořád si říkám, jak to Kurt mohl Courtney a malé
Frances tehdy udělat. Obyčejné drogy jim vzali manžela a otce, ale takový už je život po-
pulárních lidí, nikdo to nezmění, jeho zpěv zůstává nám všem v srdcích pořád!
Smells Like The Spirit - moje oblíbená od Nirvany!!!


7 komentářů:

  1. tak to věřím, že jste si to užili ;)

    život slavných celebrit, v tom je něco.. co se nikdo z obyčejných lidí nikdy nedozví :O

    Nirvana je nejlepšííí ! :) <3

    OdpovědětVymazat
  2. Uuu...Niravana :)) uzasny byl, no...ale sam si to posral :) super, ze sis uzil nedeli!

    OdpovědětVymazat
  3. Já vím, já vím....ale já ji do toho netahala, to ona sama od sebe. Každopádně, ona to vůbec nepsala a on si to vymyslel, protože mi neměl, co napsat. :D No, ale to je jedno. :D Příště už na holky v tomhle kašlu. :D
    Nirvana...♥ Kurt.....:/ Ale on je pro mě pořád jedním z nejlepších lidí.

    OdpovědětVymazat
  4. Doví co se Kurtovi tehdá honilo v hlave...to ví jen on...
    Jinak děkuju za pochvalu fotek...té s nejlepším kámošem si cením nejvíc:D

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s šílenou; člověk nikdy pořádně neví, co se člověku v takoví situaci vlastně honí hlavou a na co myslí. Dřív jsem zastávala názor, že sebevrazi jsou lidi, kteří nemají kuráž se probíjet životem, ale tenhle názor může být stejně nemůžu natvrdo prosazovat, protože jsem si (naštěstí) nesáhla tolik na dno, abych to poznala. Někteří lidé chtějí lítost, někteří prostě jen zmáčknout kohoutek.

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně tak! Většinou ti slavní končí v nebi ještě dřív než dosáhnou šedesátky. Nikdo,ale vůbec neví co se mu tehdy honilo v hlavě.. Třeba mněl problémy. Ale všechno se dá řešit když se chce. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tady posílám odkaz na jednu stránku mé kamarádky o Nirvaně.
    http://jast2012.webnode.cz/

    Lizie

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.