Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

neděle 18. března 2012

Konečně jarní pohled

Jsem tak rád, že venku už jsou teploty okolo 20°C. Konečně můžu jít ven jen v triku nebo v
mikině. Je to paráda. Na dvoře sice ještě máme asi dvoumetrovou kopu sněhu, co zbylo po
zimě, když jsme odhazovali sníh z vjezdu, ale jinak okolní kopce už svůj bílý kabát shodily.
Tam kde ještě bylo předevčírem 30 cm sněhu, tak tam už jsou jenom sem tam nějaké malé
sněhové plochy. Tam kde se slunko nedostane tak moc, jako na ty kopce, tak tam se ještě
najde nějakých 40 cm zmrzlého sněhu, ale ono při těchhle teplotách to sleze rychle. Před
malou chvílí jsem byl venku na zahradě jen v kraťasech a krátkém tričku, řeknu Vám , že
mi bylo normální teplo, žádná mikina, nic! To je prostě paráda, žádné zimní bundy, mikiny
a jiné vrstvy oblečení, jen kraťasy nebo rifle k tomu tričko a můžete ven ☺

Tady jde pěkně vidět, jak už leze sníh dolů. Ještě předevčírem  tady na tom kopci bylo
těch 30 cm sněhů určitě, dnes už jenom sem tam nějaká ta malá ploška sněhu, prostě
paráda! ☺

















10 komentářů:

  1. dekuju Ti za podporu, jsi vazne super! :)) ale v hubnuti neprestanu, i kdyz tveho nazoru si hrozne moc cenim :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fuu, taky jsem dneska rano sla od kamosky a po par minutach mi bylo uplne horko! :D a to jsem mela jenom tricko a mikinu....brutal jak se to rychle meni :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to bys fakt nedal a kvůly mě bys takovou dlouhou cestu nevážil ale je to škoda :( Jinak počasí je užasné,u nás už sních dávno není..:)

    OdpovědětVymazat
  4. No já jsem ráda že jsme se toho sněhu zbavili :) Nakonec se má stejně ještě ochlazovat,což mně docela štve protože tenhle víkend byl vážně krásnej. A to počasí se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. V tomhle s tebou soulasím... je to paráda!

    OdpovědětVymazat
  6. hrozně se mi líbí, jak každá tvoje fotka je úplně stejná, jak je focená ze stejnýho místa.. ;) to bych asi nedala.. :/ :)

    OdpovědětVymazat
  7. konečně je teplo, ačkoliv dneska foukal studenej vítr a mě byla jakovždycky zima..

    ty umíš jezdit na skejtu ??? :O hafó :D !

    OdpovědětVymazat
  8. Přesně:D My už ani ten sníh nikde snad nemáme:D Byla jsem v pokušení vzít si i tílko, ale pořád mě mají v péči rodiče takže z toho nic nebylo no:D

    OdpovědětVymazat
  9. Huŕáá, sníh taje, mám ráda teplo.

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.