Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

sobota 24. března 2012

Slunečný a krásný den!

Jen přidávám další fotografii pořízenou před malou chvílí. Dnešní den se náramně povedl, je
úžasně barevný a slunečný, taky dost teplý, na slunku je 23°C, což je naprosto bezvadné.
Přeji vám hezký zbytek dne.
Předpokládám, že takhle je dneska úplně po celé republice a tak bych Vám doporučoval,
jít se na chvíli vyvětrat, taky půjdu, ale ještě nevím za jak dlouho ☺, jsem lenivý člověk ☺

Krásný, barevný den, jako při konci podzimu, no, ale ono už je začátek jara ☺ 



11 komentářů:

  1. To je pravda že to mnoho lidí říká,já bych si ale tohle 100% na sebe vzala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, já už venku byla.:) Je tam opravdu krásně, tady je sice trochu míň stupňů, ale pořád to není na svetr.:D
    Jinak hezká fotka.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Také se podepisuji pod to, že je dnes venku krásně. Byli jsme tam chvíli a super. Jen jsme přišli domů, tak se sluníčko asi na hodinu schovalo, ale už je zase venku!

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, dnes bylo nádherně...škoda že né i v duši. Bližní dovedou někdy život pěkně znepříjemnit. Krásnou neděli i Tobě.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tak, dneska bylo opravdu nádherně. To jen jááá musím zase omarodit, ale je pravda, že aspoň jsem dodělaa spoustu věcí do školy. Kdybych mohla ven, tak tam zase zabiju celý den a neudělám nic. Tak to sluníčko miluju.

    OdpovědětVymazat
  6. U nas kupodivu dnes taky krásné počasí, mrzi me, ze jsem si ho neuzila tolik, jak bych chtela. Tak snad priste to vyjde a takoveto pocasi uz nam zustane :)
    Fotka je moc povedena, bohuzel mi taky trochu pripomina o jaky super den sem dneska prisla jen kvuli práci do školy a lenošeni v posteli, sem to ale jeste medved zimni, co se tezo vyhrabava z pelechu :D ale to se musi brzy zmenit :D :)))
    snad i zitrek bude stejny abych to mohla napravit :D :))
    hezky večer

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju az pochvalu!!
    Jo jo, taky je mi čtrnáct, v dubnu mi bude patnáct. Jediný rozdíl je v tom, že chodím do 9. , jinak jsme vrstevníci :)

    A moc děkuju az pochvalu!!

    Týý brďó! 23°C :) Krásně jste měli, my jsme měli pod 19, kolem 16°C ,ale bylo rkásně a teplo, téměř bezvětří takžé krásně! :)))

    PS:Krásná fotka!!

    OdpovědětVymazat
  8. uuu, nadherna fotka! :)) tyjo, tam musi byt kraaasne :)) i kdyz...ja mesto radsi :D

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezká fotka, u nás bylo dneska taky pěkně, takže jsem vyšla vstříc velkoměstu. :-D

    A ta rovnice se právě nemá řešit aritmetickým průměrem, na to jsem se ho ještě ptala. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Fotka je zaujmava, naozaj pripomina jesen :). Tak je to tu! Na teplucko, ktore nam rozdava jar som sa moc tesila :D.

    OdpovědětVymazat
  11. hej a zase úplně stejná fotka.. ze stejnýho místa.. jak to děláš? že je pokaždý totálně stejná? já tě nechápu..

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.