Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

úterý 20. března 2012

Vzpomínky neumírají

Možná se Vám to zdá jako lehce morbidní nadpis. Ono, morbidní článku jsou u mě docela
normální věcí, ale věřte, že tohle nemá s morbiditou nic společného. Jen jsem tím chtěl říct,
že naše vzpomínky jsou v nás uložené až do naší smrti, protože každý člověk si svou nejcen-
nější vzpomínku uchová a cení si celý život.














Já včera taky vzpomínal, sice jen tak letmo, ale vzpomínal. Vzpomínal jsem na své rané dět-
ská léta, ale doslova dětské. Jak jsme jezdili na výlety, tedy směr ZOO, nějaké kopce, pa-
mátníky, ale také do ciziny a já osobně jsem si nikdy moc nezamiloval moře. Jsem asi divný
člověk, ale i přes to, že jsem byl už moře asi 4x, tak nikdy mě to nějak nenadchlo. Je tam
sice teplo a čistá voda, ale já prostě miluji jezera.
Už tedy tradičně 5 let jezdíme na Slovensko do obce, nebo města, nejsem si jistý, s názvem
Senec. Nádherné čisté jezera. Teda, ony nebývaly tak čisté, ale když je vyčistili, asi před
3-mi lety, tak teď je tam viditelnost jako u moře. Jsou tam nádherné vodní rostliny a krásné
ryby, já totiž miluji sladkovodní ryby, jak na talíři ☺ tak i v akváriu. Už jsem si jednou do-
vezl pár ( samce a samici) Slunečnice pestré. Bylo to cca před 2 lety. No, dovezl jsem je
jako 4 centimetrové malé ryby, no a dnes, po dvou letech už mají cca 14-15 cm. Jsou
krásně barevné a mírumilovné.

Takto vypadá v dospělosti. Dožívá se až 10-ti ,13-ti let.

No a tady přidávám video z potápění na Senci, nejsem autorem, ale jde tam krásně vidět,
jak je to jedno jezero čisté, to druhé už je o něco zelenější, ale to dělají ty řasy ☺
Jinak, to jak se tam ti lidí krmí a to, toho si nevšímejte ☺ Doporučuju přehodit si to už od
začátku tak na 0:55 min, tam je to krásné čisté jezero ☺





7 komentářů:

  1. ách, děkuji.. ano, je to žirafa.. :D tak snad na Vánoce :D


    to jezero je jak v Řecku ! :DDD takový krásný modrý průhledný. My jezdíme na dovolenou vždycky do ciziny, protože si mamka musí odpočinout a celej rok se na ten týden těší. A mě už to moc nebaví, radši bych byla někde v Čechách a chodila po horách, zkrátka.. kochala se českými krásami :))

    OdpovědětVymazat
  2. my když jsme občas u mořa.. tak já spíš ležim pod slunečníkem a čtu si... nebo když už tak spíš jdu do bazénu... moře taky moc nemusim, ale spíš asi kvůli tomu, že je slaný.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. hey to je nádheráá!!!!
    Ja teda u moře nebyla a kouknout tam chci:) ale nic se nevyrovna nasi prirode, kdyz si u slunicka krasne kecnes k rybniku nebo jak t ypises k jezeru:) ses tam s lidma ktery mas rad a vsechno je fajn:)...nebo ses tam naopak sam a vzpominas....na vzpominky z detstvi:)

    OdpovědětVymazat
  4. hele...ale je tam socha...beru....znacku...beru...ale co jako ten pocitac?:D

    BTW : ten kometar nad tim je taky muj:D

    OdpovědětVymazat
  5. Wáu, to je nádhera.... Ale já nemám teda ani jezera, ani moře, ani nic podobného vůbec ráda. Já mám nejradši potoky a řeky....sjíždění řek v létě, achjo, to je moje. :D Já se ták těšim na léto, na ty fesťáky a koncerty, dlouhý večery u táboráku nebo (:D) u řeky....teď jak mě to napadlo, budu na to myslet tak dlouho, až to hezký nebude. :D :D No, to je jedno. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak už i ty vzpomínáš? Doufám, že i s fotkami jako já. A to, že nemusíš moře, to je přece jedno. Nemůžeme mít všichni všechno stejně rádi. To by byla nuda. Třeba tě to ještě někdy chytne až budeš starší a budou děti, pak vnoučata, to je úplně jiná dovolená u moře, věř mi! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. i já miluji jezera. U moře jsem byla jednou a válet se u vody nemusím, nic mi to neříká.

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.