Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

středa 21. března 2012

Málo času a k tomu stres

Poslední dobou nějak nestíhám. Mám stresy ve škole, jelikož náš super perverzní učitel na Ze-
měpis nám dává zkoušecí testy - je to test, který u žáka zjistí, jak vlastně daný předmět ovlá-
dá. no, já ho samozřejmě neovládám jelikož je tam moc věcí na jednou a já nejsem zrovna ten
super chytrý typ, co by se šprtal od rána do večera. Každopádně, do budoucího týdnu se tu
asi moc neukážu jelikož to bude moc náročné, zase nám přibudou předměty i hodiny ve škole,
takže automaticky mi to sežere aspoň další 3 hodiny z mého denního programu.
Na tomhle vysvědčení mi záleží, jelikož se bude počítat na mou budoucí školu, v mém případě
by to mohl být gympl. Uvažuji o něm, jelikož chci do budoucna pracovat hlavou a ne manuál-
ně.
Rozhodně mým zaměřením bude cizí jazyk a to Angličtina, protože chci potom studovat v ci-
zině, samozřejmě Anglie, bylo by to pro mě sice hodně náročné, ale já mám rád výzvy a tohle
by byla v mém životě dost velká a dost naplňující výzva, takže se do toho asi pustím....
Přijdu sice o část své "osobní svobody" co se volna týče, ale to už je život...




9 komentářů:

  1. děkuju za povzbuzující komentář...
    Jinak myslim, že v angili by si se mel dobre:) Hodne lidi od nas tam jen tak po skole odletelo, vetsina delat rukama do skladu, ale penize uplne luxusni...a jedna kamoska...zacala jen tak uklizet v luxusnich ctvrtich¨, dotahlo to tak daleko ze si za necelej rok udelala vlastni uklidovou firmu, pod sebou ma lidi a ona jen vydelava:)
    Budu drzet pesti at tobe se dari v tom cem budes chtit:) ikdyz treba studium nebo prace!:)

    OdpovědětVymazat
  2. každej hold nemá tolik času aby tu vysedávat od ráda do večera.. taky tu sem jenom večer.. a článek se objeví jednou denně... někdy ani to ne.. tkže to naprosto chápu.. teda jak tam někde u vás, ale já sem na gymplu a neni to tk těžký...
    ps: už sem přepsala tu úvahu

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám čas na blog a net jenom tak hodinu večer, protože předtím prostě nestíhám. Dám článek jednou denně a myslím si, že i to je zbytečné, protože to čte málo kdo. Samozřejmě, že všichni tam nechodí denně, že jo. :)
    Já taky budu muset na gympl, ikdyž se mi tam vůbec nechce, protože chci být psycholog nebo psychiatr a na to prostě gympl potřebuješ. Slyšela jsem, že můžeš mít i zdrávku, nebo co, na tu bych šla určitě radši, ale nevím, musím si to ještě zjistit, navíc, děda mi zdrávku rozmlouvá, kvůli těm praxím, které jsou na téhle zdrávce opravdu hrozné (to asi všude) a děda tam ležel docela dlouho.
    Tak se snaž a budu držet palce. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo Jo.. Nenávidim zeměpis. A ten náš učitel je se zkoušením taky zralej na ránu :D Někdy bych ho nakopla. Pořád jenom řve. Jo sice nás bere do počítačovky,ale stejnak nemáme volno a kolikrát siani počítač nezapneme :)

    OdpovědětVymazat
  5. uuuu, super pristup kamo! :D to ja tak chytra nebyla...to ja si rekla, ze to nejak pujde a slo to, jsem na to strala, no :D ale divej, jestli chces na gympl tak se fakt uc, a ja verim, ze to dokazes :ú hlavne nemuzes stresovat a rikat, ze to nedas :) kdyz budes chtit, tak to pujde i samo! :)) nicmene drzim Ti palce a ozvi see :) :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hele, já nejsem taky chytrého typu, učím se jen na testy nebo zkoušení... jinak jen si něco přečtu a tím končím. A za to jsem dostal jen 3 dvojky v 8. a v 9. sice jen 2, ale taky měly být 3, tady už ale makám no...druhé pololetí se mi sice už do průměru na sš započítávat nebude, ale bylo by divné mít z těch dvojek najednou kupř. 10 dvojek a jednu trojku xd!
    Každopádně se nestresuj!!
    Já nejsem vůbec fyzicky ani manuálně nadaný co se týče práce se dřevem, železem atp. :D. Za to třeba s tužkou a gumou jo (převažuje ta guma xD).
    Mne všichni nutili do gymplu...ale když se něco stane, máš "jenom" všeobecné znalosti...co pak? Jaké zaměstnání když nemáš nějakou..praxi (sice se dá dodělat, ale už to nebudeš mít s nějakými..podrobnostmi). Chápeš... . Je to tvá volba, jen ti říkám dopředu. Můžeš mít sebevíce jedniček, ale počítají se především (!!!!) olympiády!! Jak okresní, krajská kola,tak všechny ostatní!! (matematickou bys mohl zkusit, klokana (když máš good umístění), anglickou, češtinu, zeměpis...cokoli. Prostě olympiády na gympl musíš mít. Body jsou za to na všechny školy.)
    Sry, moc píšu a málo k věci...

    I kdybys šel na nějakou popelářskou, šel bys ze školy na ředitele...s tvými znalostmi ;). Jenom se nestresuj!!

    PS: Větší nervy jsou, když čekáš jestli tě vzali nebo ne :D jaká teď já xd

    OdpovědětVymazat
  7. Taky nejsem moc typ na učení:D Jediný předmět na který se OPRAVDU učím je zemák, protože toho je opravdu tolik, že se mi to nevejde na ruku a ani se to nestihnu naučit rychle před hodinou:D
    Na gympl by mě nevzali. Sice jsem takovej ten žák akorát (doufám..) ale co se týče mimoškolních aktivit jsem mimo:D Na matiku hlavu nemám, konverzace v angličtině..pch:D ani nepovídam... Ale co:D stejně bych na gympl nešla. Mamka by mě tam nepustila, prtože ona šla na gympl a mě tam z nějákýho důvodu nechce pustit..takže prostě na nějákou střední. Na jakou..v tom je problém:D Ještě pořádně nevím na jakou :D
    Btw. To věřím, že se to většině kluků líbí:D

    OdpovědětVymazat
  8. Náě učitel na zeměpis je v pohodě, dokonce mi nepočítal dost špatný známky z testu, když jsem mu řekla, že jsem chyběla (no, vlastně jsem měla asi skoro týden na to, abych si to doplnila...:D. Na blog přispívám většinou docela nárazově, někdy se na něj nedostanu celé dny, jindy jsem schopná napsat 3 články za den jeden.
    Taky bych chtěla jet studovat někam do zahraničí, ale zároveň z toho mám trochu strach... Taky bych se chtěla (potřebovala) dostat na gympl, ale pochybuju o tom, jestli na to mám...
    Díky za komentář. Ale myslím, že to nepůjde. Všichni přátelé zrovna jedou na lyžák, jenže já nemůžu...

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi, jak máš život hezky promyšlený. Angličtina je super. Ta mě moc nebaví.

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.