Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

neděle 25. března 2012

Krásný den na procházku

Dneska jsem si konečně vyšel ven. Udělal jsem si malou procházku do údolí, kde bydlí i můj
děda. Je to tam nádherné, pro městský tip nic moc, ale pro ty, co milují přírodu je to přímo
ráj na zemi. ☺
Přináším 3 takové charakteristické fotografie.

Tohle je jen záběr takového "ostrůvku" na jednom kopci. Přímo
pod tím kopcem bydlí můj děda a tam moje mamka prožila celé
své dětství. Mě se to tam strašně líbí, ale jen jako chatová ob-
last, bydlet bych tam asi nemohl.

Jak už jsem psával, žiju na Valašsku. Je to tady překrásné. V létě, přímo tady v tom údolí, kde
jsem fotil, se vám naskytne krásný pohled, jak se tady ještě pasou ovce, nádhera! Kdybych se
měl někde před 30-ti lety narodit, tak právě tady!!! ☺



Tady jde vidět právě ta ohrada na "spásání" travstva ovcemi ☺


No a tady už vodník, kterého dědovi vyřezali taťka se strýcem na vánoce. Myslím,
že se jim na poprvé dost povedl. Vyřezali ho ze starého pňa ( peň je vyvrácený ko-
řen tady u nás na Valašsku)  V noci mu tam krásně svítí ta malá lucernička ☺

Předpokládám, že jste si taky bezvadně užili tento nádherný a slunný den. Já teda parádně, ještě
mi tam potom přijela moje malá sestřenice, takže mi nedala na chvilku pokoj, ale tak aspoň se
ten malí ďáblík nenudil ☺


10 komentářů:

  1. Jasně ;-) A vodník se mi moc líbí,musí být krásné vidět ho v noci svítit. Fotky jsou krásné,navodily mi takovou hezkou atmosféru - tu u nás tady nemáme :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky. Chtěla bych toho vodníka vidět, jak je osvícený. Miluji vycházky do přírody s foťákem v ruce. Vodník je super a Ty taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc povedené fotky :) Máš pravdu, mě měšťáka to asi není to pravé ořechové, ale mě, jakožto milovnici přírody, by sem tam jistě líbilo a to moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Obdivuji Tě. Na svůj věk jsi úžasný a máš skvělé názory. Děkuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já své názory nikdy moc nesměl uplatnit až tady můžu a to mě na mém blogu baví. A jsem rád, když mé názory potěší ostatní :) Ještě jednou děkuju .)

      Vymazat
  5. Já mám ráda procházky jenom když jdu sama. Když jdu s mamkou nebo babičkou..Ti se pořád loudaj. Nebaví mně totiž pomalej krok. A bez nich se můžu zastavit a vyfotit si cokoli. Včera bylo nádherně a doufám že i dneska bude tak! :) A jenom taková měnší otázka :D Vím že je to asi hloupé,ale nerozumím tomu. Proč jsem ---> támhle v tom sloupečku zelená? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi moc krásný ,chytrý,cílevědomý,talentovaný,atraktivní,originalní hodný chlapec a jsem moc ráda že jsem na tvůj blog narazila..Protože nikdy jsem nepoznala kluka jako jsi ty ,strašně ráda bych tě někdy poznala osobně , sice si myslím že to nevýjde ale nic není nemožné :) Mám moc ráda tvůj blog ,tvoje články jsou velmi dobré které mě naplnuji a prinasi mi do zivota nové poznatky , moc ráda se tu vracím .....Doufám že to jednou v životě daleko dotáhneš ...

    K článku : Moc krásné fotky i krásná krajina , sice jsem městská typ ale máte to tam fakt krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za pochvalu a za lichotky, ale pro taková slova by jste mě musela znát osobně, ale i tak mě to moc potěšilo, děkuju ☺ A kdo ví, možná se někdy potkáme :)

      Vymazat
  7. Vidím, že vše podstatné už bylo řečeno přede mnou, ale nedá mi to. Určitě nikdy na tento tvůj rodný kraj nezapomeneš, ať už tě vítr zavane kamkoliv. Ty ne. A tak se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
  8. Krááásnéé. Okolo nás je taky celkem pěkná příroda. Zkrátka je to obec, městys... ale na tohle to nemá... .
    Ten vodník se povedl dokonale!! :))))))

    PS: Chci další články!!! :D :D Jo, já vím..chtít je jedna věc, :D a ta druhá proto něco udělat.. :D, ale co mám dělat než čekat? xd

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.