Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

pondělí 26. března 2012

Srovnávání přátel není příjemné.

Dneska už můj pohár trpělivosti přetekl. Moje dlouhodobá kamarádka a vlastně něco, jako moje
sestra, jelikož jsme už spolu od dětství, mě dneska konečně přesvědčila, že naše vzájemné vztahy
už dávno nejsou tak přátelské a tak upřímné. Začala mě totiž popichovat a srovnávat s jejím no-
vým kamarádem. Je to spíš kluk, který ji má rád a ona jeho, ale ona neví, jestli vlastně má zájem
mít s ním něco víc než kamarádství. Já ho moc dobře znám, my dva se zrovna v lásce nemáme a
ona na něj měla taky svůj názor. Nechtěla s ním chodit ven, bála se jeho chování a neměla si s
ním o čem povídat, to ovšem bylo před dvěma týdny. Teď je s ním venku každý den, opravdu
každý den, baví se o normálních věcech, ale taky o MĚ. Netuším, co si o mě opravdu povídali,
jelikož mi pravděpodobně neřekla všechno, ale docela mě to vyhodilo z nálady.
Ona si ovšem neuvědomuje, že tu náladu mi hlavně zkazila ona svým chováním. Od té doby, co
se s ním zná a co mezi nimi  něco přeskočilo, se chová s prominutím jako kurva. Je jí 14. je to
krásná, chytrá holka. Ale teď se mění. To, co mě opravdu urazilo a docela od ní i ranilo bylo to,
že mě začala srovnávat s ním. on je 16-ti letý, vypracovaný, vysoký kluk, který je i na první
pohled sympaťák. Já jsem nižší postavy, jsem kudrnáč a pracovat na sobě pracuju, ale pořád
nejsem tak "namakaný" jak on. Začala s vlasy. Že on je má rovné i bez toho, aby se musel že-
hlit, že on je na rozdíl ode mě k ní milí a je prostě jiný. Dávala mi to po kouskách najevo.
Já se od něj ale opravdu hodně liším a jsem na to pyšný. Já nemám zapotřebí dennodenně se
zkuřovat trávou a kouřit jednu cigaretu za druhou. Prý sice už teď kvůli ní nehulí ani nekouří,
ale jeho minulost, jako člověka, který šikanoval mladší už se nezmění.
Jsem na ni nepříjemný a budu do té doby, dokud se ona bude chovat tak, jak se chová. Nemám
zapotřebí se s někým srovnávat a jestli ona ano, tak prosím. Ale já o tom nechci vědět. Možná
se to ještě zpraví, mě osobně je jedno, jestli spolu něco mají, nebo ne, ale já se nikdy nesnížím k
tomu, abych obou musel podlézat a lézt do zadku, nejsem ten tip člověka a nikdy nebudu. Zahrá-
vá si ona, né já. každý ji varoval, že nikdy nemůže vědět, co jí zrovna on udělá, ale ona neposlou-
chala. Je mi jí i docela líto, ale plést se jim do toho nemůžu, je to jejich rádoby vztah a já se mů-
žu jenom koukat a modlit se, aby jí neublížil.

Člověka to dokáže zamrzet i přes to, že část viny na tom nesu i já,  jelikož jsem ji lehce pro-
vokoval, když jsem s ní byl venku a ona pak klidně místo se mnou šla za ním. Pak mi vyprá-
věla všechno co se dělo a já jen s přetvářkou poslouchal a dělal, že mě to zajímá, jelikož jsem
jí nechtěl ublížit, vždycky jsem vyslechl její problémy a vždycky se snažil pomoct. Teď už jí
nepomůžu, a ona je do něj asi opravdu zamilovaná a s láskou nic nehne, dokud nepozná, jaky
opravdu je, byl a bude.
Možná, že se opravdu změní, potom doufám, že se ona taky změní.

20 komentářů:

  1. Ak niekto povedal, že prestal s trávou, tak zväčša klame. Poznám to z vlastnej skúsenosti a nejedného človeka, ktorý to tvrdil a spravil opak. Obmedziť áno, ale prestať? Kdeže, ak ostane ponúknutý, odmietnutie nepríchada do úvahy! Byť tebou, varujem ju pred tým. Tráva síce nie je návyková ( pre fyzické telo) ale pocit uvoľnenia po nej ti nenahradí ani poriadný čaj :D

    A skús vydržať. Ja som nevydržala takto zničila vzťah s mojou najlepšou priateľkou od detstva. Teraz jej nie som dobrá ani na pozdrav. Ale ma to jedno pozitívum - uvoľnilo sa miesto pre druhú osobnosť v mojom živote. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Láska člověka vždycky změní...ale nikdy to bohužel nemusí být k lepšímu..:(
    ale myslim ze tvoe vina to neni, choval si se jako spravny kamarad! poslouchal si ji, vyslechl si problemy...a to zrovna v danou chvily potrebovala!
    Jinak rozhodne si stuj za svym...kvuli nikomu se nikdy nemen, lidi a hlavne clovek s kterym si ve vztahu pratelskem nebo jako pár, te musi mit radi takoveho jaky si! ne mit te potrebu menit, to nesnasim!!!
    a jinak...slecna...14let...hroznej vek, holka je schopna kolikrat udelat cokoliv aby ,,zapadla,, a nekomu se libila...

    OdpovědětVymazat
  3. Nesrovnávej se, s nikým, jsi milý a úžasný kluk. Nemám ráda "namakané" chlapy. Pokud někdo hulí trávu, kouří a šikanuje mladší, držela bych se od něj dál. Vydrž, buď tu pro ni dál, ale nevnucuj se. Ona snad brzy pochopí, co ON je zač. Nechtěla bych, aby se moje 14 tiletá dcera chovala jako k....

    OdpovědětVymazat
  4. Třeba se časem uklidní, třeba pozná, že je ten kluk jinej, třeba se on opravdu změní.
    nech to na osudu ;) však ono to nějak příjde

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm, tebe mít za kamaráda - teď by se mi nějakej šiknul... Moc dobře znám tyhle případy a můžu jen říct, že jich je víc a víc. Nechápu tvou kamarádku. Má vedle sebe skvělýho kluka a jde si za jiným. Vůbec nevím, jak poradit, možná jí to zkus lehce naznačit a když říkáš, že je chytrá, tak snad jí to docvakne. Ve změnu bych moc nedoufala (z vlastní zkušenosti), protože lidé málokdy změní své chování.
    A věř, že hodně holek nekouká jen na svaly a postavu, ale i na to, jestli má mozek tam, kde má mít a jestli umí podat pomocnou ruku.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju všem moc za Váš názor. Já osobně se nehodlám měnit a pokud ona bude pokračovat v tom, jak se chová, já se dokážu přizpůsobit.
    Opravdu děkuju za Vaše názory, potěšili mě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Z toho, co tady píšeš, má tvoje kamarádka sklony chovat se pořádně povrchně. Možná taková nebyla vždycky, ale teď už je, jestli tě opravdu srovnávala s nějakým blbečkem jenom kvůli vzhledu, ale bylo jí jedno, že ty jsi její kamarád a vždycky jsi tu pro ni byl a vždycky budeš, zatímco on se choval jako magor.

    Bohužel, srdci se nedá poroučet. I já jsem si prošla zamilováním se do úplného vola. Studem se můžu propadnout, když si vzpomenu, jak jsem za ním běhala jako pejsek, i když se ke mě choval jako ke kusu hadru. Oči mi otevřelo až když jsem ho viděla, jak flirtuje s jinýma. :'( Smutné. Nejradši bych tuhle kapitolu vymazala navždycky, ale bohužel to nejde. Ale i špatné zkušenosti můžou být dobré, když si z nich vezmeš ponaučení. Já už teďka vím, co opravdu enmám zapotřebí.

    Takže si být tebou stojím za svým, a rozhodně za ní nechoď. Ona musí pochopit, že udělala chybu. Bohužel jí asi charakter jejího kluka nevysvětlíš. Já taky nechtěla slyšet, že je to kretén, musela jsem na to přijít sama a byla to docela rána. Nezbývá než doufat, že se jí otevřou oči dřív, než jí ublíží, a taky než tebe to přestane bavit.

    OdpovědětVymazat
  8. P.S. Málem bych zapomněla... nechceš spřátelit? Normálně teda SBčka nemám, ale u tebe udělám vyjímku, protože tvoje články mají úroveň (narozdíl od většiny, které jsem našla, bohužel :P)

    OdpovědětVymazat
  9. V pohodě, chápu. :D :D
    No, kdybys mě viděl, pochopil bys. ;) POtřebuju to, navíc já se pak cítím líp, nemusím myslet na to, co mě trápí, ikdyž většinou na to stejně myslím.
    A k článku.
    Já bych na tvém místě prostě na rovinu kamarádce řekla, co ti vadí a hlavně bych jí řekla, že to myslíš dobře kvůli ní a ne kvůli tobě. Nebo...já nevím. Je to těžké. LIdi se pořád mění a je to čím dál tím horší, kamarádka, která byla dřív jedna z těch nejslušnějších, teď hulí trávu a vyspí se s každým, kdo se jí alespoň trochu zalíbí. .... A kdyby měla kecy i přesto, že bys jí řekl, co ti vadí, tak se na ní vykašli. Nestojí ti za to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že ona mi za to stojí, jelikož já ji mám pořád jako kamarádku rad :/

      Vymazat
  10. Časem možná pozná,že ten kluk je naprosto na nic a uvědomí si,jakou udělala chybu. Sice ano,člověk se v lásce musí obětovat a měnit..ale nesmí tím urazit své přátele.

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím že pozná že ti ublížila. Bohužel nevím co tím chtěla doopravdy říct. Třeba to že už pro ní nejsi ten pravý kamarád že si našla jiného,třeba že se jí líbí a chtěla se tím opatrně svěřit..Jsou to jenom moje "MYŠLENKY" .. Nejlepší je chovat se k člověku tak jak se k tobě zachoval on :)

    OdpovědětVymazat
  12. Hlavu vzhůru chlape. :) Já jsem taky nízký postavy, kroutí se mi vlasy jenom někde :D dívné že je to hlavně ofina a kolem uší xd. Jinak...jákési takési xd.
    Vůbec to neřeš! Nemá to cenu! Ona potom bude brečet, hledat "lacinou izolepu" u tebe. Neuvědomí si, že ta "izolepa"nejen zakryje ránu,ale i ji hojí a chrání před nečistotou.
    Prostě a řeknu to jednoduše, ser na ni! Ona si za to může sakra!
    Hele... jsi nejspíš fakt super, ale zabývat se takovouhle... i když se znáte od dětství, lidi se mění a přizpůsobují se okolí a podívej, co je ten svět za bláto a bahno...jen ty svině v tom uměj chodit...to jsem někde četl az citát, ale bylo to jinak.

    Zdarec, ;) a uživej si trochu! :D

    Ondra

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj bobiš :)) koukej, tenhle pripad znam moc dobre...hpd to za hlavu a neres to :)) vim, ze to je tezke, ale nijak ji asi nepresvedcis, ze je to kreten :)) je to jeji volba, kdyz chce ztratit dobreho kamose, ale ona na to teprve prijde pozdeji :)) je jenom naivni,no...koukej, proste 16-ti lety kluk, ktery ma o ni zajem..taky bych asi byla hotova z 18-ti leteho :D s tim nic neudelas...ale to, ze kvuli ni prestal kourit a hulit pravda neni, je proste jenom naivni...on si s ni jenom hraje, uvidis, ze se to zlepsi az na to ona prijde :))

    OdpovědětVymazat
  14. Martine, však ona pozná, jak to je, ale třeba už bude pozdě. Ale za každou cenu jí své názory opravdu nevnucuj. Víš co se říká: Kdo chce kam, pomozme mu tam. Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to se máš,hned bych měnila :D

    OdpovědětVymazat
  16. Jestli je takový, jak popisuješ, beztak jim to dlouho nevydrží. A jak to tak bývá, potom si na tebe vzpomene a bude si nadávat, že zavčasu nezměnila chování. Pak bude na tobě, jestli odpustíš ;) Ale teď s tím asi nehneš.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, jsem tu poprvé na tvém blogu. Máš to moc pěkné. Pěkne se mi tvuj blog čte.

    OdpovědětVymazat
  18. Člověk si své chyby uvědomí až když je udělá, teprve pak se z nich může poučit a my jsme v tom pěkném věku, kdy chybovat je podmínkou... tak to nechme plynout.

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.