Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

úterý 13. března 2012

Poděkování

Tak. Jak vidíte, jsem na nové adrese, už nejsem ten Smile, co býval. Jsem tak trochu jiný. Chci
strašně moc poděkovat svým spřáteleným blogům. Podporovali jste mě a já Vám za to opravdu
strašně moc  děkuju. Budu vaše blogy navštěvovat i nadále. Pokud si mě chcete nechat ve spřá-
telených odkazech, budu moc rád.
Stačí si jen přepsat URL Adresu, není na tom nic složitého. Budu se snažit být ten dobrý bloger
co kdysi a doufám, že se mi to bude dařit. musím si
svou slávu vydobýt znovu a to je na tom to, co je pro
mě výzva, být znovu populární, ale už né jako ten kri-
tizovaný outsider co kdysi. Každopádně, budu rád,
když budete můj nový blog navštěvovat znovu a budu
nesmírně rád, když poznám nové lidi.
Nerad jsem svůj blog Smile Story opouštěl, ale už mě
nebavil ten neustálý útok na můj web. Že mám ukra-
dený design a tak. Tady je design čistě a jenom tvor-
ba těch, co mají tento server, má práce je jenom zá-
hlaví a to je jenom taková dekorace tady na této strán-
ce. Proč jsem vůbec tady? Jelikož už více jak 2 roky
mám svůj účet u společnosti Google. No a když se mi naskytla tady ta možnost, mít všechno
pohromadě, tak proč ne. Gmail, Chat, Blog, Galerii a jiné možnosti. Je to opravdu velká vychy-
távka a je to tady strašně snadné a dostupné.

7 komentářů:

  1. Moc děkuju za komentář))

    Taky ráda poznávám nové lidi. Já se tobě už představila - teď je řada na tobě.)) Jaké máš koníčky, co rád děláš, jakou hudbu posloucháš a tak ^^

    OdpovědětVymazat
  2. á, těším se na tvé články.. měla jsem blog na blogspotu. ještě pořád mám, ale šla jsem zpět na blog.cz

    viele Glücke ▲P▲

    OdpovědětVymazat
  3. Okej, změním si tvou adresu....:)
    Nedivím se, že jsi začal nanovo, ikdyž já bych to asi na tvém místě něudělala. Znova začínat? Pfffff. Ani náhodou. :D To bych se radši nechala pomlouvat a narážet na sebe.
    No, snad budou pořád tak pěkné články, jako dřív. :)

    OdpovědětVymazat
  4. no adresu už sem si změnila...
    útoky na web sou hrozný... kámošce se to taky stalo.. :/
    ale já sem dobrá v tom že mam svoje účty rozházený po všech sítích.. :D seznam google blog vampirefreaks a mnoho dalších... :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji ti, abys tady byl spokojený a měl samé příjemné návštěvy. Přijdu se také někdy podívat.

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, jenže to je těžký... On by mě chtěl každý i nikdo :DD Každý si na mě něco najde, obrátí mi svět vzhůru nohama a do měsíce mě pošle do prdele a ani z něj nedostanu proč =DD Já už jsem zase sama a asi už to tak zůstane =)) Ani nechci založit další mizewrnou rodinu... Spíš chci makat a udělat něšco proto, aby se stávajícím rodinám vedlo líp =))

    Přeju mnoho štěstí s novým blogem =))) Já si to urš¨čitě přepíšu :)) mě by taky nebavilo kdyby mě furt někdo votravoval... Ikdyž opravdu nejvíc pomáhá ignorace :P Ale nwm jsestli jsi tu adresu raději neměl pooslat jenom nám spřáteleným, já že yby to nedopadlo stejně... Martin je hezký jméno =))

    OdpovědětVymazat
  7. Jo propojení google je super ;) vydobít znovu slávu, to znám :) tak přeji mnoho úspěchu

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.