Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

sobota 24. března 2012

Azurové probuzení

Dnešní ráno opět azurově čisté a teplé. Na obloze ani mráček, nic. Venku už po ránu 12°C a já
ještě pořádně nevím, co dělat. Možná, že vezmu foťák a vyrazím někam, abych Vás obohatil
mojí krajinou a taky mými amatérskými výtvory, co se fotoaparátu týče. Nejsem zdatný fotograf
ale úplně špatný taky ne. Fotím rád a to je důležité. Nevím sice co pořádně fotit, jelikož rozkvé-
tající příroda už není originální. Musím si hold něco najít. Já se spíš zabývám úpravou fotografií 
než jejich pořizováním.
Přeji vám krásný a příjemně strávený den.

Dnešní ráno. Pořízeno okolo deváté hodiny. Na kopci už není po sněhu ani památky.

4 komentáře:

  1. Ano ano..u nás je taky krásně^^ Asi si půjdu sednout ven s knížkou..
    Podle mě umíš fotit dobře!,)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale notak, koukala jsem na tvé fotky a jsou dost dobré!! :) Jinak, co se fotoaparátu týče, nebudu ani komentovat, protože můj... To je hrozný. Ale tak, šetřím na zrcadlovku, takže tak v 50ti snad došetřím...:D

    OdpovědětVymazat
  3. Nooo..ty fotky,co jsem kdy viděla se mi moc líbily,takže rozhodně nejsi tak špatný fotograf - a hlavní je to,jestli Tě to baví,což doufám že jo.

    a k tý francouzštině - není to tak těžký jak všichni říkaj.. kdybych mluvila na norální téma,tak rozhodně toho řekn u víc,ale toto se prostě nedalo..:)

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.