Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

pátek 23. března 2012

Basketbal by mohl být můj život ☺

Jak už jsem kdysi na svém blogu psal. Já, jakožto docela sportovně založený tip mám ze všech
sportů nejradši Basketball. Miluju ten sport a přijde mi, že člověk si při něm dokáže perfektně
ucelovat své vnímací smysly. Ono, když ho hrajete jen tak ve škole, jako jednu z těch povinný-
ch her, ze které Vás budou klasifikovat, tak si toho člověk ani nevšimne. Ale když se tomu vě-
nujete i ve svém volné čase, začnete to vnímat jako vaši druhou stránku. Je zajímavé, že i přes
to, když se s protivníkem znáte a jste přátelé, při hře začne působit rivalita. Někdy i hodně ag-
resivní. A přitom to způsobí jen blbý kulatý předmět z kůže ☺.
Jakožto každý milovník sportu, mám i já své idoly a své
sny. Nejčastější program, který mě zaujme v TV je Euro
Sport a přímý přenos NBA. Ale věřím, že tahle hra moc
Vás čtenáře nezajímá, takže jdu zase někam jinam a už
pryč od sportu.

V mém okolí se děje strašně hodně věcí. Nikdy jsem si
na sobě nevšim, že jsem manipulačná tip člověka. Nikdy
jsem nevšiml, že lidi na mě házejí své osobní problémy,
nebo že si jen díky mně zachrání svůj vlastní zadek. Až
včera jsem si toho všiml a docela mě to mrzí, že i lidé,
kterým jsem věřil se mnou vlastně dělali co chtěli a ne-
záleželo jim na mém vlastním životě. Ale co, lidi jsou
jako zvířata, chovají se tak a chovat se tak budou s
tím já a asni nikdo jiný nic nenadělá. Snad by se na obzoru našla i nová známost, Ne jen jako
kamarádka, ale i něco víc. Je hezká, chytrá a milá a ještě k tomu spolu chodíme na Basket,
takže i společné zájmy. Zároveň to není takové to andělské dítko, ale je to člověk, který mi-
luje adrenalin, což je naprosto moje krevní skupina. Je tam zatím jen taková ta platonická lás-
ka, takže nic vážného, ale co se stane do budoucna, to nikdo neví ☺

Lidi mějte se parádně a přeju hezký weekend, já se tady asi už dneska "neukážu" nebo spíš
už dnes nic nepřidám ☺

6 komentářů:

  1. jo, basket je fajn hra,ale je pravda, že moc lidí nezajímá. Já jsem vysoká, všichni pořád jen " a ty určitě hraješ basket,blabla" a přitom jsem umělecky založená :D. Ted mě uč. vybrala na turnaj v basketbalu.Nikdy jsem to nehrála a asi se zblázním.

    s dívkou přeju hodně štěstí, aspon někomu se daří ))

    have a nice day! :D ))

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně štěstí s holkou :-)
    Ať se to povede :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aby jsi chvíli nepromarnil ;). Hele... moc moc moc ti to přeju!
    Já jsem zase takový idiot, že se vždycky zakoukám do "něčeho" nemožného. Prostě co nikdy nebudu mít. Ale jednou jsem se zakoukal do jedné totální husy a jsem rád, milionkrát rád, že to nevyšlo, že je na ty nabouchaný svalovce, co maj jen pětky ze všech předmětů, jsou ulítlí na Celestial a o hodinách spí... pro Bůh díky!!
    Co mě mrzí a nechápu....odbočuju moc.

    Hele.. basket je super. Ale věnovat se mu nehodlám... a/ nejsem moc vysoký -tudíž nedoskakuju / nemá to cenu b/ nejsem moc sportovně nadaný c/nenávidím kolektivní sporty, většinu, drtivou většinu!!

    Ať ti to vyjde! Všechno! A hlavně... jí to řekni ;)

    OdpovědětVymazat
  4. ne já a míčový sporty nejde moc dohromady.. a basket moc nemusim..
    a no řeknu to asi tak.. každej někoho využívá pro svuj prospěch... ;)
    a víc nečekej.. ani ode mě.. :D musim jít bavit na závody (zase)

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji úspěchy ve sportu a štěstí v lásce! Obojí chce vydržet!

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.