Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

pátek 13. dubna 2012

Dnes jen krátce, omlouvám se.

Dnes se Vám musím omluvit za celý tento a bohužel i příští týden. Já nemám teď moc času ani
na jeden z mých dvou blogů, takže nestíhám psát, nestíhám si číst, co píší mé spřátelené blogy.
Chtěl bych jen teď shrnout můj dosavadní život. Já opravdu rád píšu pro jiné lidi a mám rád ty
lidi, kteří si čtou mé články a komentáře jsou objektivní a k tématu, za to Vám chci opravdu a
z celého srdce poděkovat.

Znamená to pro mě opravdu hodně, když vím, že někdo má zájem o to, co si myslím a že má
zájem o mé názory.
Mám Vás rád mí spřátelení blogeři, mám Vás rád hlavně za to, že píšete ze života a né nějaké
lacino-reklamní články o celebritách. Tento týden se tady asi moc neobjevím, jelikož mám a
budu teď mít hodně práce do školy. Pokud máte zájem si přečíst, co právě píšu, můžete na
tomhle odkaze, je to na mém druhém blogu: Ze Života


7 komentářů:

  1. Nemusíš se omlouvat, Martine.Tvá škola a učení je mnohem důležitější. My si na TEBE rádi počkáme. Drž se.

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je škoda :(( nicmene, drzim pesti se skolou! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky to občas nestíhám. A teď je toho ve škole vážně moc..všelijaký testy.. :) Držím palce!!

    OdpovědětVymazat
  4. No jo no, škola je holt zákeřná. :D S tímhle se potýkáme všichni - zvládat školu, přátele, rodinu, koníčky, to dá zabrat. Nemáš se teda za co omlouvat. My se jen budeme modlit, aby ses co nejdřív zase vrátil, potřebujeme něco kvalitního na čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Chápu tě, taky toho mám někdy nad hlavu,)
    Oooo..jsem polichocena:D^_- (Teď by se slušilo taky říct něco slušného..co?) Taky tě mám ráda jako spřátelený blog. Díky bohu, že mám takové úžasné Darlings, díky vám je obíhání procházka růžovým sadem:D!

    OdpovědětVymazat
  6. Je dobře, že dáváš přednost škole. To je důležitější a pak se toho zase dozvíme víc najednou. Tak hodně úspěchů!

    OdpovědětVymazat
  7. neomlouvej se:) věnuj se i ostatním věcem než jen psaní,ikdyž máš dobré a zajímavé članky a psaní tě očividně vážně baví:)
    Já budu čekat:D

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.