Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

sobota 28. dubna 2012

Návraty a zvraty.... člověk se v tom ztrácí!

Musím začít trochu od konce. Ti kdo mě čtou pravidelně si možná pamatují článek, jak jsem 
psal, že ta má kamarádka se s tím určitým klukem rozešla. No, ono to nebylo vlastně až tak
myšleno vážně s jejich strany. Já se to dozvěděl předevčírem a dosti mě to zaskočilo. Ona s
ním už chodí. Nechápu to, ale jsou prý spolu šťastni. Říkala, že je to nejkrásnější chvíle její-
ho života. Prý je milý, pozorný, hodny, strašně roztomilý a skvěle líbá. Pokročili daleko, a já,
i přes to, že se mi ten vztah nějak nezdá, musím uznat, že vypadají spolu dokonale. Jsou ja-
ko dvě duše, které se hledali. Dřív to respektovaný "skejťák" který neustále hulil, dneska už
prý ani nehulí a ani nekouří.... kvůli ní nosí košilky a vypadá jako slušný hoch ☺ Musím říct,
že mě překvapil pohled na něj. Přehrál jsem si, jak vypadal před jejich vztahem a jak v prů-
běhu, čili dnes, neuvěřitelné ☺
No, to by se týkalo těch dvou, další co mě tady kolem zaráží je, že moje druhá spolužačka,
o které jsem taky psal, že mě hodně zklamala... No a je to tak, zklamala začala se chovat
naprosto jinak... z člověka, který byl na úrovni, se stala -nechci to říct- "děvka". Dělá ji ze
sebe, i přes to, že okolí ví, že to tak není. Strašně mě to na ní mrzí, je chytrá, atraktivní hol-
čina, nechápu proč toho tak nechutně zneužívá. Kdejaká holka kolem jí závidí její postavu,
její tvář, její chytrost a milou povahu... No, to možná bývávalo, teď je teď, časy ale i lidi se
mění!
Včera byl nádherný den, užili jsme si ho s kamarády venku. Prošli jsme celé město a pak
jsme šli kolem Bečvy po cyklostezce směr vedlejší obec. Není nad to tak krásně strávit den.
co já bych dal za to, aby byly takové pořád. Zítra máme jít zase ven, takže už teď se těším.
Probereme všechny staré, ale i nové věci a bude fajn. V úterý státní svátek, takže žádná ško-
la, akorát mě štve, že v pondělí nám nepřiřadili ředitelské volno, takže musíme jít v pondělí
do školy, ale nebudeme se učit, což je dobré... máme jít někam opékat, což vůbec není má
parketa -a ještě k tomu s mojí třídou- takže uvažuju o tom, že řeknu mamce, aby mi napsa-
la omluvenku. Ona mi ji vždycky napíše, když potřebuju, ale já toho moc nevyužívám, spíš
vůbec, škola mi vadí, ale né zase tak, abych ji musel zanedbávat. Dneska musím ještě jít zno-
vu k dědovi, jdou tam všichni - sázejí se zemáky, v takovém horku!!! Nejhorší práce na 
světě, beru to s nadsázkou ☺

Mějte se fajn a užívejte si zbytek tropického víkendu.

11 komentářů:

  1. Taky si užij víkend. Je nádherně! :) Tu holčinu (spolužačku) nechápu. Ona byla předtím uplně v pohodě? Asi jí k té "změně" něco lákalo. Všichni těžko snášímě změnu člověka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, je nádherný víkend, svádí k procházkám, jízdám na kole, k focení. Užij si to.

    OdpovědětVymazat
  3. Lol,taky pěkný víkend :D tu holku taky moc nechápu..

    OdpovědětVymazat
  4. Přeju hezký i tenhle víkend. Tu holku fakt nechápu. Moji spolužáci si často hrají na něco, co nejsou, ale nikoho až takhle "dementního" tam nemáme... nebo aspoň ne v tomhle směru.

    Ta tvoje kamarádka mě zaráží. Pamatuju si na článek, kde jsi psal, že ten její kluk je naprostý pitomec. Tehdy jsem se v tom příběhu viděla. Škoda, že ten "můj" se taky nezměnil... ale stejně už nemá smysl si to připomínat, jsem ráda, že jsem se ho zbavila. A tvojí kamarádce to přeju. Přecejenom, holky si často myslí, že svoje kluky změní, ale málokdy se jim to podaří (ach jo...). Jestli se on kvůli ní změnil, asi mu na ní fakt záleží. Hlavně že je šťastná. Tak sand jim to vydrží co nejdýl. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když někoho miluješ...nemáš potřebu ho měnit, protože ho miluješ takového jaký je....
      ale asi vím jak si to myslela....je to těžký...zjistit, že si se zamilovala do někoho s kým být nemáš...

      Vymazat
  5. Snad máš tento víkend pro Tebe přijatelnější, nebo hezčí, jak chceš. U nás je momentálně bouřka a prší. Ale i déšť je třeba.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jestli rika, ze ta tvoje kamoska se zmenila...nemusi to tak byt hned :) treba ma jenom nejake obdobi, treba si necim prochazi :) a jestli jste fakt dobri kamosi, zkus si s ni o tom pokecat...a kdyz to nevyjde, tak to nech :) ona se bude muset sama vzpamatovat :)

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj, uz jsem zpátky :)) moc douho jsem nebyla pryc, ze :D

    OdpovědětVymazat
  8. láska je fajn... dokáže člověka vážně změnit k lepšímu...ale na jak dlouho?...někdy se podaří, ale někdy je člověk prostě takový jaký je....a jednou nebo později se to projeví....

    achjo...dlouho sem tu nebyla...ale tvoje články...! naprosto skvělé:) mám ráda když něco napíšeš a já si to můžu přečíst!

    OdpovědětVymazat
  9. Lidé se z lásky mění =)) Láska může šlechtit =))
    Tvoje spolužačka trpí pubertou =)) A to jsem už říkala.
    Jo, s těma omluvenkama jsem to měla to samý :DD

    OdpovědětVymazat
  10. No...vidim, ze se Ti asi ted taky moc nechce psat :D divne obdobi, ze :) :D nicmene, snad se brzy vratis, ja jsem uz zpet! :)

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.