Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

neděle 22. dubna 2012

Návštěva


Dnes, mimo jiné jako každou neděli, jsme navštívili dědu. Já jsem dneska ale bohužel za-
poměl foťák, takže jsem dělal jen mobilní příspěvky. Nejsou vůbec kvalitní, jelikož můj
mobil není až tak technologicky pokročilý, aby dokázal zaostřit objekt před čočkou. No,
když hold někomu paměť neslouží tak neslouží J. Fotografie jsem musel upravit, jelikož
on ten mobil nefotí ani nějak přesvědčivě, takže bez úpravy by to nevypadalo už vůbec
dobře. Vím, že fotografie je originální taková, jaká byla pořízena, ale menší úpravy nikdy
nezaškodí.




Ta větévka má jakoby obličej, když se na ni zaměříte ☺


Jinak co bych mohl ještě říci. Předevčírem jsem psal na téma ,,Vzpomínky na domov“, já
jakožto 14-ti letý ještě moc vzpomínek nemám, tedy mám, ale nejsou tak urgentní. Mu-
sel jsem tedy pokročit do budoucnosti. Něco jsem psal z vlastní zkušenosti , něco jsem
k tomu jen připojil, samozřejmě jsem to musel upravit do takové podoby, aby to vypa-
dalo jako vzpomínky, které má už starý mládenec, takže je to jakoby jen v jiném kabátě.
Celý ten příběh je tak trochu představou mé budoucnosti, je to smutná budoucnost, ale
jelikož jsem pesimista, tak to docela na mě sedí. Posoudit to můžete sami na tomhle od-
kaze:  Vzpomínka na domov
No a nakonec, blíží se nám zase týden, takže se tady zase neukážu, možná že ano, ale
nejsem si jist, jestli něco přidám, snad. Musím říct, že mi psaní strašně chybí, ale čas je
neúprosný a tak se nedá nic dělat. Když mi zbude trocha času, tak si článek předpřiprav-
ím článek a pak ho jenom uveřejním, bude to asi jediná cesta. Ani nevím, jestli je teď v
brzké době nějaká státní svátek… oraz od školy by se mi hodil. J

Mějte se pěkně lidi a přeji klidný pracovní týden J


12 komentářů:

  1. Marťo.. Děkuju za pochvalu roztahováku :)) Seš velmi milej :))) Jinak fotky jsou úžasný!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji úspěšný týden a těším se na Tvé další články a fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou jsou hezky! Furt lepší než ty moje :D jak se jinak máš? Promiň ze jsem se tak dlouho neozvala

    OdpovědětVymazat
  4. No kdybych fotila mobilem já, tak by člověka napadlo "ten tmavej flek vepředu je člověk nebo strom?" To tyhle jsou dobrý :D

    S nedostatkem času se potýkáme všichni. A pokud vím, tak příští úterý je nějaký státní svátek, tudíž nejspíš budete mít volno i v pondělí ;)

    OdpovědětVymazat
  5. hold, aj s mobilom sa to niekedy dá :) vidno na druhej fotke..

    OdpovědětVymazat
  6. Chci ti v první řadě také pochválit ty fotky! Jsou fakt dobrý a také přejí krásný celý týden!

    OdpovědětVymazat
  7. Celkem mi chybí si počíst tvoj články :D Můj mobil je bezvadnej právě na to focení. Fotím jenom s ním a bezvadné fotkyy od něj uplně nejsou,ale jsou jasné a ani je moc neupravuju :) Na to že je to Samsung.. :) Jinak Tvoje fotky jsou nádherný. A ta větev je fakt úžasná :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou krásné,jinak jsem se dozvěděla,že posloucháš Linkin Park..Jsou skvělí,taky je mám ráda :D

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné fotky, hlavně ta větev s obličejem je zajímavá.

    OdpovědětVymazat
  10. Ta druhá fotka je vážně krásná. :)

    OdpovědětVymazat
  11. No, na to, ze je to z mobilu foceno tak to mas dobre :D Ty si taky uzij tyden...no, ted uz vikend :)

    OdpovědětVymazat
  12. Na to, že je to foceno na mobil, vypadají fotky oopravdu kvalitně...to by se mi s tim mým nepodařilo.

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.