Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

sobota 7. dubna 2012

Jsem zakomplexovaný?

Zdravím po delší době se znovu ozývám tady na mém už druhém blogu. Dal jsem zpět do pro-
vozu své stránky Smile Story , které ovšem používám jen na takové bokovky, co nechci dávat
tady.
No, vrátím se k mému nadpisu. Poslední dva dny jsem si na sobě všiml jedné věci. Teda nevím
jestli je to pravda, co si o sobě myslím, ale zdá se mi, že jsem zakomplexovaný člověk. Ať se
podívám na kohokoli ze svého okolí, hledám na něm chyby a pak sám sebe ptám, jestli je mám
na sobě taky. Trochu mě to děsí, jelikož jsem si toho u lidí nikdy nevšímal. Je to z mé strany u-
bohé hledat na někom chyby, když sám moc dobře vím, že já taky nejsem bezchybný. Nemůžu
si to ale nějak prostě vysvětlit. Včera jsem si volal s jednou dobrou kamarádkou, dlouho jsme
si spolu nepopovídali opravdu o věcech, které jsme oba potřebovali probrat. Volali jsme si ne-
uvěřitelné 3 a půl hodiny. Od jedenácti večer do půl třetí ráno. Oba jsme probírali lidi kolem 
sebe a co je nového. A právě při tom rozhovoru jsem si toho na sobě všiml, že jsem prostě za-
komplexovaný. Ale musím říct, že ona taky, alespoň jedna úleva.
Jednu věc, kterou jsme probírali snad víc jak tři čtvrtě hodiny jsme ale uznali jako naprosto dů-
vodné "probírání". Jde o to, že dvě holky, shodou okolností z mé třídy, se začali chovat divně.
Pozor, ono divně je slabé slovo. Začaly si hrát na blbé. Dělají ze sebe lidi, co nic nechápou a 
obě si myslí, že je strašně vtipné, když se smějí starému člověku, kterému prostě logicky trvá
déle než přejde přes přechod! Je to sprosté a ubohé. Ve škole se naopak smějí tomu když ně-
co nechápou. Sám jsem jim říkal až už se kurva zamyslí nad tím, co dělají a jak se chovají.... 
podívaly se na mě a řekly: ,, Asi ti dobře jebe co?"..výbuch smíchu... a pak pokračování: ,,Jak
by jsme se mohli zamyslet, když nemáme mozek, pičo!"... výbuch smíchu...
Takže takto se běžně baví se svými vrstevníky a vůbec jim nevadí, jaký na ně mají pohled nor-
mální inteligentní lidé. Je vlastně smutné, ale komu není rady, tomu není pomoci....

Přeju Vám krásný zbytek dne, doufám, že si ho užijete a že budete mít krásné svátky, jak už
jsem psal, já to neslavím ☺

Někdy se svět zdá tmavý a smutný, ovšem, když se na něj podíváme skrz naše krás-
ne vzpomínky, tak i ta nejtemnější ulička se rozzáří krásným, zlatavým světlem. M.O





17 komentářů:

  1. Mám ráda tvá zamyšlení nad životem. Jsi úžasný. Ty dívky (ale i podobně se chovající kluci) ničemu nerozumí a zatím jsou jen "hloupí" a mají pubertální nápady. Je trapné smát se starým lidem nebo někomu, kdo něco neumí. Jsem ráda, že Ty takový nejsi. Ale chápu, že se pak cítíš v takové společnosti špatně. I já bych se tak cítila. I moje dcera se tak cítí a nechápe své pubertální "kamarádky". Nejsi zakomplexovaný. Je normální všímat si svých chyb i chyb ostatních a je úžasné, pokud se z nich člověk poučí. Máš úžasný a správný pohled na svět, Martine. Zůstaň takový, jaký JSI.

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně člověk, kterému bych mohla skutečně i z mé perspektivy rozumnět.

    Jsem taky strašně zakomplexovaná, ale ve skutečnosti mi to ani moc nevadí. Každý tak trochu je, jen já patřím mezi ty, kteří tímto trpí (resp. tím trpí okolí) více.

    Velikonoce taky nijak extra neslavím. A inteligenci mých spolužáků by ani nemělo cenu rozebírat.

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, na blog někdy dám svou fotku, jen se dokopat k tomu se vyfotit (já se fotím strašně nerada, když nemám náladu - a tu mám jednou za X let.)
    Hele, já myslím, že tohle občas dělá každý, ani nad tím nepřemýšlí. To je prostě normální. (To by jsme mohli být pak zakomplexovaní úplně všichni, kdyby o tom všichni přemýšleli....) Já si taky všímám chyb druhých, ale i svých....
    Jo, tyhle typy holek mě dokážou hodně vytočit. Jsou v pubertě. Myslí si, že jsou vtipné a jsou tím sympatické, ale spíš naopak. Já se strašně ráda směju, ale směju se jinak. Tohle je ubohé a hnusné, ty holky to taky za čas poznají.
    Velikonoce taky neslavím. Pro mě je to den jako každý jiný....:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak na tohle máme stejný názor. Bohužel tohle máme ve třídě taky (hned třikrát) a je to hrozný. Zaráží mě to, že většina kluků jim tyhlety voloviny žerou i s navijákem. Blbost nezná mezí..

    OdpovědětVymazat
  5. Každý člověk někdy blbne, neboj, přejde je to. je to úplně normální. já mám ve třídě mnohem rozsáhlejší skupinku magorníčků, kteří se chovají podobně, nebo ještě hůř. Dokoud tě neotravují nějak fyzicky, je asi lepší si jich prostě nevšímat. Takovým stejně nepomůžeš. to může jenom čas.... A že někoho semtam soudíš podle jeho chyb... no a. když se jim později sám vyhneš, bude to jen prospěšné. A velikonoce? slavit smrt největšího pacifisty za poslední 2000 let? to teda ne, smrt se neslaví. já osobně budu držet jen minutu ticha.

    OdpovědětVymazat
  6. no...myslim si, ze mas jenom takove obdobi :)) taky jsem mela ten sklon, ale trochu podobnejsi :) komentovala jsem s kamoskou obleceni jinych...boze, jak ona vypada, a boze jak si mohla neco takovyho olbect?! ale pritom mi ani nedoslo, ze treba nema no moderni obleceni ten clovek penize...ale z toho se dostanes, neboj :)) taky Ti preju krasne svatky :))

    OdpovědětVymazat
  7. Hmm... Tyhle holky jsi o sobě musí hodně myslet žé?? :)) Jednou jsem měla 2 vážně dobré kamarádky, jenže minulý rok jsem skončila na vozíčku kvůli mojí 2x oprované noze... a najednou z kamarádek byly dvě nepřátelské PIZDY, které se mi jen posmívaly za to že jsem na vozíčku.... ( když jsm chtěl ajít nakupovat tak jsem musela požádat mamku jestli mě tam vezme... celá OLYMPIE se na mě dívala a smála se.. měla jsem chuť si přilepit papírek na čelo: NEJSEM POSTIŽENÁ!! JEN MÁM PO OPERACI NOHU... )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidi jsou někdy buranští a pro Český národ to platí dvojnásob! :/ :)

      Vymazat
  8. Spousta lidí hledá chyby u jiných lidí a přitom taky mají své chyby..i já občas mezi ně patřím...A ty holky..No tak to jsou naprosté krávy.NO my naštěstí nic takového ve třídě nemáme :D

    OdpovědětVymazat
  9. když tak na to koukám, máš pěkně praštěnou třídu :D

    ano, u nás taky sněžilo.
    jsme odlišní a pokud vím tak si i přesto rozumíme :D

    OdpovědětVymazat
  10. Nejdřív chci říct, že děkuju za komentář u mě, protože jsem díky tomu odhalila další zajímavý blog !:) Moc ráda sleduju klučičí blogy, přijde mi to takový .. poučný.:D Přece jenom holčičí myšlení už znám, tohle je zase z jinýho soudku.

    Nevím, jestli ten můj článek vyzněl tak, že na střední nadávám, ale není to tak. Jsem teď ve druháku na gympu a myslím, že to je to nejlepší, co se mi zatím stalo.:)

    Jinak tvoje spolužačky bych vzala něčím tvrdým po hlavě, taky mám ve třídě dvě takové. Ve svém debilním režimu ale fungujou jenom, když jsou pospolu, takže pokud se s nima chceš na něčem domluvit, musíš je od sebe oddělit a mluvit s každou zvlášť.:D

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím, že v dnešní době je spousta lidí zakomplexovaných. I já..:)
    Ty spolužačky - no naprosto souhlasím s komentářem nade mnou, se S. Mé bývalé spolužačky jsou podobně hloupé. Stále se smějí cizím lidem a sami sebe shazují, přičemž si myslí, jaká je to legrace. Většinou se jim ale ostatní smějí buď to proto, jak jsou blbé, nebo proto, aby si je nerozhádali a zůstali s nimi v "dobrém", protože ony jsou vlastně takové ty "královny". Jsem vskutku ráda, že jsem na gymnáziu s trošku vyspělejšími děvčaty, než jsou ty, které si myslí, že učení je k ničemu a že se dostanou na školu kam jen budou chtít i přes jejich lenost sednou si alespoň na hodinku k učení..:)

    OdpovědětVymazat
  12. Každý človek má trošku komplexy :D Niekto si ich rieši na druhých (takých je dosť) a niekto sa s tým vysporadúva vlastnou cestou. Ľudia sú pochybné...ozaj zvláštne tvory. A čo sa týka tých tvojich spolužiačok, to sú tiež nejaké zázraky prírody, čo? :D Takých magorov ešte stretneš veľa. Každý má nejaký chyby, ale niektorí sa v nich očividne vyžívajú. Niektorých ľudí je skoro nemožné pochopiť. Treba prejsť okolo nich so všetkou krásou ignorácie.

    OdpovědětVymazat
  13. Hledání chyb (i těch nejmenších) na svém okolí, je strašlivá vlastnost .. bohužel jí mám taky a myslím, že nejsme jediný. Asi každý jí v sobě má, alespoň trochu ...

    OdpovědětVymazat
  14. Chyby na ostatních vyhledává vice lidí..
    Já si těch chyb všímám vždycky nejdřív a pak až vidím to pozitivní ;) nejsi v tom sám, neboj ;)
    A- mm takový dotaz. Kolik je těm slečnám že se takhle baví?! Přijde mit o dost uhozené..
    ale ony z toho vyrostou, a jednou se bdou smát tomu, že se chovaly tak, jak se chovaly ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Komplexy má snad každý. Já jsem si toho na sobě všimla už dávno, a i když se mi to moc nelíbí, taky s tím prostě nemůžu nic dělat. Dokud o tom budeš jen přemýšlet a nedáš to najevo, je to myslím docela v pořádku.

    Pokud jde o ty holky, tak je to sice smutné, ale takové jsou všude. Já teď zrovna píšu ze školního počítače, a měl bys slyšet, co za slova tady padá. Všichni jsou jenom na Facebooku a řeší kraviny, akorát já jediná tady dělám něco užitečného. :D

    Říkal jsi, že chodí s tebou do třídy, takže jim je asi 14 (15?). Tudíž to docela sedí. Neboj, to chování se srovná s věkem.

    OdpovědětVymazat
  16. Hledání chyb na ostatních, je podle mého názoru, běžné u každého. Podvědomě tím přesvědčujeme sami sebe, že na tom nejsme tak špatně.

    Dělat ze sebe úplného debila je poslední dobou moderní -__-. Třeba je to časem přejde...

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.