Nová tvář SmileStory

Chci jen říct, že tohle je blog bývalého Smile. Byl jsem dříve na adrese smilestory.blog.cz, ale už je konec, pokračuji tady a jsem
sám sebou :)

čtvrtek 5. dubna 2012

Vzpomínky a přehrabování


Jo, člověk když nemá co dělat, tak dělá různé věci. Kdo mě čte pravidelně, může vědět, že jsem 
zamilovaný do jedné úchvatné dívky. Já se dnes opravdu nudil a snad i nudit budu pořád.... ne-
napadá mě, co bych mohl psát, nemám žádné téma a tak radši ani psát nebudu. Před chvílí jsem 
vyhrabal jednu básničku ze šuplíku, už jednou jsem ji zveřejnil, ale dnes se k mému životu hodí 
víc, jako bych tu svou tajnou lásku předpovídal.... Tahle básnička byla psaná taky v tom smys-, 
lu, že někoho miluju, ale potají. No a dnes se to opakuje, tentokrát je ta láska ale pravá. Možná, 
že se Vám ta básnička bude zdát ubohá nebo vtipná, ale je výstižná k tomu, co právě prožívám a
cítím.

Tíží mě mé svědomí,
ty se mi jen směješ!
Miluji tě bez tvého vědomí,
ale ty se přede mnou jen chvěješ!

Nevím co je špatně,
jestli já či ty?
Uchopil jsem tě ladně,
ale ty jsi mi uzamkla tvé rty!

Přestávám věřit na lásku
při poslední vzpomínce...
Můj život mi visel na vlásku,
když viděla jsi ve mě svého prince.

A proto ti píšu tuhle báseň,
abys mohla vzpomínat...
..jak běželi jsme spolu na Jeseň
a já chtěl tě milovat!

Dokonce ani nemá název. 
Poslední dobou až moc uvažuju, co si udělám přes léto s mými "vlasy" jestli se jim vůbec dá tak
říkat ☺ Jelikož je mám bez vyžehlení jako ovčí vlnu. V létě bude horko a budu chodit na jezera
a na bazén, takže si je budu muset ostříhat, jelikož se mi po namočení okamžitě zvlní, já nemám
nic proti kudrnatým vlasům, ale co je moc, to je moc. Jednou budu litovat svých dětí, co po mě
podědily ☺ Ale tak co no, to už je život a ten změnit nejde.

Mějte se dobře lidi a přeju všem KRÁSNÉ A ŠŤASTNÉ VELIKONOCE!



16 komentářů:

  1. Nuda patří k těm nejhorším věcem co muže člověka potkat..Co se týče basníčky tak je moc krásná a taky si myslím že je k mýmu životu dost vystížná ..Jinak vlasy bych u kluka moc neřešila ....

    OdpovědětVymazat
  2. zlatii, ja Ti rikala, ze i ve 14-ti se da zamilovat a jak moc :)) a dokaze to taky hodne bolet...a je jedno jestli se tomu poddas nebo ne :) nicmene drzim palce aby se vsechno urovnalo!

    OdpovědětVymazat
  3. :)) Básnička je úžasná a krásná :)) Taky ten pocit Lásky znám :)) Jinak viděl jsi mí vkasy?!? :DD Mám se taky HODNĚ kudrnatý.. :P žehlím si je jen občas :))

    Tvůj názor na 1 Direction plně chápu!! :))


    Tobě taky pěkný VELIKONOCE!! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jediná básnička, co mně kdy rozbrečela :´( jseš borec! Máš mojí úctu.

    OdpovědětVymazat
  5. Básnička je krásná, opravdu! Přeji ti také hezké Velikonoce a nezapomeň tu tvoji lásku "vyšupat", aspoň ji uvidíš!

    OdpovědětVymazat
  6. Ta básnička je moc krásná, a soudě podle toho, co píšeš, tak bych tě i podezřívala, že jsi ji složil teď někdy ;)

    A úplně ti s těma vlasama rozumím, já je mám taky vlnitý až hrůza a ani žehlit mi nejdou. Dřív jsem se kvůli tomu pořád rozčilovala a když mi někdo řekl, že jsou hezký, nevěřila jsem mu. Ale pak se mi to začalo líbit. Nechala jsem si je narůst dlouhý, takže mi víc splývají, a žehličky už bych se ani klackem nedotkla. Jako malá jsem si byla jistá, že kdybych našla zlatou rybku, první přání by bylo: "Chci mít rovný vlasy!" Kdyby mi tohle nabídla nějaká ryba teď, asi bych ji poslala někam :DDD

    Vlasy bych si být tebou nestříhala, to by byla škoda. Vy kluci máte holt trošišku handicap. Holka by popadla gumičku a kroutící se vlasy svázala, ale to by u tebe asi nešlo... bude to asi trochu blbý, ale vyplatí se to vydržet v zájmu tvýho hára. :D Jak dlouhý je vlastně máš?

    OdpovědětVymazat
  7. Víš co by mě zajimalo? Jestli ta slečna ví, že jsi do ní zamilovaný..
    Musím říct, že jsem tady poprvé, takže nevím jak to máš.. ale to co píšeš se strašně hezky čte, tak si myslím, že tu ani nejsem naposledy.. Té slečně i závidím když čtu, to co píšeš..

    OdpovědětVymazat
  8. Já si žehlím vlasy..no už asi rok.. :D Nebaví mně to,ale poslouchat jak mám krátké vlasy mně nebavilo tak jsem si je natáhla a teď koukaj jak mám hezký vlasy.
    Vím že je to asi nevhodné.. :D Ale kdyby si tuhle básničku dal té holce,nejdřív by si myslela že jseš uplně pitomej (nic ve zlém) ale kdyby si jí přečetla jako já ještě stokrát tak by to všechno pochopila. Ta holka by musela být uplně blbá! :) A to ona doufám není.. :D Ty si taky užij Velikonoce! :)
    P.S.: Doufám že to nebereš vážně. Je to moje uvažování. Ta básnička je fakt skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  9. nádherně romantická básnička :)
    chci,aby mi nějaký kluk psal básničky :'(
    je fakt krásná,romantická,málem jsem se rozbrečela :D

    OdpovědětVymazat
  10. Nuda? Co to je. :-P Ukaž nám svoje vlasy. Mám ráda kudrlinky a lokýnky. Verše se ti moc povedly.

    OdpovědětVymazat
  11. Basnicka je velmi pekna :). Pripada mi tak nenutene uprimna, paci sa mi.
    Brckave vlasi su podla mna fajn :D. Ja si svoje skor obcas natocim aspon na miernu vlnku, ale rychlo sa narovnavaju. Aj tebe krasne sviatky :))

    OdpovědětVymazat
  12. Básnička je zaujímavá, celkom pekná. O to viac sa mi páči, že je to pre mňa skoro ako "cudzí" jazyk (:
    A vlasy - kučery? Niečo mi hovor, to je katastrofa :D Ale ja sa kvôli niekomu len tak pre nič za nič meniť nebudem, stojím za názorom, že človek by mal byť taký, aký je naozaj. Žiadne radikálne zmeny vzhľadu, správania a tak...príde mi to zbytočné a ľudia to mnohokrát ani neocenia. Im to môže byť srdečne ukradnuté, pokiaľ sa ku nim nesprávaš nejak zle :D

    OdpovědětVymazat
  13. Básnička se povedla. ;)
    Hej, já mám taky kudrnatý vlasy. :D To je zlo. :D Ale já mám takový sestřih, že je kudrnaté mít prostě nemůžu, takže si je skoro denně žehlím...už jsem si na to zvykla. Trošku se bojím, že bude za chvíli po nich, ale co, v dnešní době jsou takové vychytávky. :D
    No, tak si užij velikonoce. :)

    OdpovědětVymazat
  14. ta básnička je skvělá :)

    počkej, vy jezdte do Brna do Olympie nebo je tam někde u vás? :D

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkná báseň.

    Hlavně to nevzdávej, naděje vždy umírá poslední!

    OdpovědětVymazat
  16. Moc krásná básnička musím říct :) klobouk dolů..
    A jinak.. Já mám s těma vlasama to samé :D Když si je nevyžehlím vypadají jako "ovčí vlna" a po namočení se mi to okamžitě zkroutí :) .. Bohužel já nemám srdce ani odvahu (ani tušení jak bych vypadala) si to ostříhat :D :) ... No prostě léto bude zajímavý :)

    OdpovědětVymazat

Můžete komentovat jak chcete, jen prosím omezte vulgárnost. Děkuji, Martin.